Voi jumalauta oon raivona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
|O
mies se kotiutui just polttareista. Ihan perseet olalla, ei yhtäkään järkevää sanaa suusta, oksensi vittu matolle :headwall: :headwall:
oli hukannut kassinsa ja KÄÄÄÄÄK!!!
käskin painua nukkumaan kylpyhuoneen lattialle, stana mun sänkyyn ei tarvii oksennella |O

Siivoottekste oikeesti miehen oksennuksia matoilta? :o Kyllä mä oksennustautisen sotkut siivoan, mutta en suostuis minkään spurgun jälkiä korjailemaan. :$

Lähtisin äidilleni, jos täällä ois joku ällöttävä humalainen.

Mun kaverin mies meinas hukkua kylppäriin kerran tuhannen kännissä: oli avannut suihkun, sammunut lattiakaivon päälle, ja kaveri heräsi keskellä yötä siihen kun kämpän lattiat lainehti. Ihan vaan, että katso ettei avaa sitä pahuksen suihkua. Ei muuta. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siivoottekste oikeesti miehen oksennuksia matoilta? :o Kyllä mä oksennustautisen sotkut siivoan, mutta en suostuis minkään spurgun jälkiä korjailemaan. :$

Minä en ainakaan siivoa. Todellakaan.
Tosin ei se vielä koskaan oo matolle oksentanu *kopkop*

Oikea asenne, miks helvetissä pitäis alistua tuommoisten jälkien korjaamiseen.Hyi vattu!!!!!!!! |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mun kaverin mies meinas hukkua kylppäriin kerran tuhannen kännissä: oli avannut suihkun, sammunut lattiakaivon päälle, ja kaveri heräsi keskellä yötä siihen kun kämpän lattiat lainehti. Ihan vaan, että katso ettei avaa sitä pahuksen suihkua. Ei muuta. :ashamed:

Miten tämmösiä kavereita pidetään ihmisasunnossa? eikö niille tullut vesivahinko?

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
En siivoo, matto lepää miehen päällä kylppärissä :kieh:
Onneksi huominen asuntoesittely on vasta iltapäivällä.

:laugh: Vois potentiaaliset ostajat vähä ihmetellä, et kuuluuko tää haiseva, kuorsaava käärö myös kauppaan. B)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Miten tämmösiä kavereita pidetään ihmisasunnossa? eikö niille tullut vesivahinko?

Tuli tietysti: sekä niille, että niiden alakerran naapureille. Frendillä oli laskettuun aikaan jotain viikko, ja kuivurit hurisi iloisesti asunnossa vaikk kuin monta päivää..

Hyvä! :kieh:
Laitat sen ukkos siivoomaan heti,kun pysyy vähänkin tolpilla!

Mä käsitin,että ootte hetki sit muuttanu espooseen,ootteko nyt muuttamassa jonnekkin? Mä oon utelias :ashamed:

:laugh: Vois potentiaaliset ostajat vähä ihmetellä, et kuuluuko tää haiseva, kuorsaava käärö myös kauppaan. B)

*tyrsk* ei välttämätä houkuttelis kamalasti ostajia...
:whistle: :x

Yhteistyössä