Voi jumalauta!! Ei tässä oo enää mitään järkee! (lisätty kuva vauvasta)

Kävin eilen hakemassa 2 kääpiöpinseriä kaverilta, kun sillä on skitso äijä, joka on uhannut tappaa nuo koirat.
Narttu on tiineenä, astuttu vappuna.
Nyt ne säntäilevät täällä pitkin kämppää, paskovat ja kusevat minkä ehtivät.
Räksyttävät ja riehuvat hulluna. Ikää heillä on n. 10kk ja 11kk.
Mä en jaksais noita enää hetkeäkään, mutta takaisin ei voi viedä, kun se äijä on hullu.
En tunne koko äijää, enkä kaverinkaan kanssa ole ollut tekemisissä vuosiin.
En jaksa siivota paskaa ja kusta jatkuvasti, varsinkin, kun poika vielä konttaa ja pistää kaiken suuhun. |O
Mulla lähtee järki.
Noista ei ole mitään papereita, eikä kasvattajasta ole tietoa, on kuulemma saanut joltain tyypiltä nuo koirat, joka muutti ulkomaille.
Siis mitä mä voin nyt tehdä?
Tuo toinen varmaan synnyttääkin kohta.
Ja mä hullu vielä suunnittelin ottavani koiran joskus. Oma SISÄSIISTI koirani nukkui pois tammikuussa.

(Kuva löytyy sivulta 6)

...
Kannattaa ottaa yhteyttä ihan kehenkä tahansa pinserikasvattajaan. Ne osaa neuvoo. Voi ku olis itel mahkut ottaa asumaan meille ne koirat.

Ilmottelethan miten käy?

Mistä päin muuten oot?

Kiinnostaako sun kaveria ottaa niitä takas vai saitko ihan omaksi? Jos sun kaveri luulee että hoidat koiria niin kauan kuin hän haluaa, sano että ei onnistu, et sä ole vastuussa muiden lemmikeistä. Joko kaverisi hoitaa koiransa tai sä soitat vaikkapa eläinsuojeluvalvojalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ohhoh tuota sinun kaveria. Ottanut kaksi pentua yhtaikaa ja ensimmäisestä juoksusta pennut. Ei ole taidettu koirista välittää pätkääkään, kun eivät ole edes sisäsiistejä.
Niinpä. Ajattelin voivani edes jotenkin auttaa, kun kehui, että ovat sisäsiistejä.
Ovat päivät pihalla aitauksessa, yöt nukkuvat sisällä jossain häkissä. :eek:
Ei kuulosta normaalilta?!?
Se talo, missä asuvat, on sellainen hökkeli ja sisältä täynnä roskaa ja rojua.
Pari päivää sitten oli kuulemma mennyt sähköt, kun lasku maksamatta.
Ja tosiaan, tyhmä olin, kun nuo otin. Juhannukseksi olisi määrä viedä ne takaisin, kun lähden reissuun. Mutta vain siksi aikaa. :headwall:

Jos nyt aiot pitää niitä koiria jonkin aikaa, niin vinkiksi vaan että kannattaa hommata niille koirahäkki, edullisen saat kun kipaiset rautakauppaan ostamaan lehtikompostikehikon. Ei koirat hypi silmille ja mahdolliset pjaskat ja kuseskelut pysyy samassa paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Ehkä teidän pitää olla ulkona paljon.
Voitahan sä kysyä jos joku ottaisi sen toisen.
Mä olen nyt vienyt parin tunnin välein niitä ulos, kun mun sisko on ollut auttamassa. Sekin on niin helvetin hankalaa, kun asun 3. kerroksessa ilman hissiä ja poika ei osaa vielä kävellä. Ja yh siis olen. Huomenna olen ihan yksin, äijä tulee lauantaina.

f
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Mä olen nyt vienyt parin tunnin välein niitä ulos, kun mun sisko on ollut auttamassa. Sekin on niin helvetin hankalaa, kun asun 3. kerroksessa ilman hissiä ja poika ei osaa vielä kävellä. Ja yh siis olen. Huomenna olen ihan yksin, äijä tulee lauantaina.

just

Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
kuinka tulit ottaneeksi koirat?ihmettelen vaan kun et tunne äijää ja kaverikaan kanssa ollu tekemisissä vuosiin :eek: ...jep!*ei mitään järkeä*
No mun ja tän tytön äidit on kavereita. Mun äiti on hänen siskon kummi.
Oltiin ihan tekemisissä, ennen ku meni naimisiin tän hormonihirviön kanssa. Nyt ovat eroomassa, mut siinä taas omat ongelmansa, joista suurin on raha.

vieras

Toisaalta, oppiihan ne äkkiä kun osaavat jo pidätellä ettei sen puoleen pitäisi piinaa kauan jatkua. Jos siis muuten ovat miellyttäviä.

...
Jos asuisin lähempänä, tulisin kyllä auttaa tai voisin vaikka toisen ottaa hoitoon siihen saakka kun tilanne selviää.
Ainut vaan, ett jos ei oo sisäsiistejä, tuleeko toisten koirien kans toimeen?, tiineenä olevaa en varsinkaa uskaltais ottaa, ku en tiiä miten sellasta hoidettais, tuleeko lasten kans toimeen?.

Huh mikä tilanne. toivottavasti saat koirat pois sun vaivasta(kun en siis varmaankaa oo koiria ottamassa)ja saat ne hyvään kotiin. Ed.kotiin et kyllä vie enää. Pääsevät pian hengestään oikeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja f:

just

justjust.. kai sitä miesystävä voi olla, vaikka yh onkin?

Yhteistyössä