Mä olin ensin että häh, voiko tää olla totta mutta uskottava se on! Meidän perhe lähtee ensi talvena Cabareteen! Voi ihanaa miten ihastuttava yllätys ja nyt ei muuta kuin aamukampaa virittelemään...
...kateuden ikävän lemahduksen. :xAvian paska paikka ja ukkos tulee siellä käymään huorissa
Eikö ookkin! Mä oon jo pitemmän aikaa puhunut miten ois ihanaa lähteä sitten taas kun tulee kylmä jonnekin lämpimään... Niin hänpä oli sitten tuollaisen reissun järjestänytVau. :O Ihana mies.
No voi että, harmittaako? Kävikö sun ukkos siellä huorissa?Avian paska paikka ja ukkos tulee siellä käymään huorissa
Mulle ei olis ko. kohde tullut ikipäivänä mieleenkään mut mies halus surffikohteen ja semmoisen missä käydään ehkä kerran elämässä vaanUpea yllätys!
Kelpaisi minullekin.
"Kateellisena" siis Gabareten kuvia googlailen...
Tuo nimenomaan sellainen.Mulle ei olis ko. kohde tullut ikipäivänä mieleenkään mut mies halus surffikohteen ja semmoisen missä käydään ehkä kerran elämässä vaan
Tummeli esiin ja pyllistä.Mä olin ensin että häh, voiko tää olla totta mutta uskottava se on! Meidän perhe lähtee ensi talvena Cabareteen! Voi ihanaa miten ihastuttava yllätys ja nyt ei muuta kuin aamukampaa virittelemään...
Kiitos! Huh huh että onkin vielä pitkä aika... Onneksi tässä on ensin Suomen kesä josta nautitaan täysin rinnoin!Tuo nimenomaan sellainen.
Ja kaiken googlettamani perusteella Kertakaikkisen Upea!
Onneksi olkoon teille:
Ei saa osoitella eikä nauraa, se on rumaaOlipa nolo kommentti.
Mutta omalla tavallaan toki hauskakin... vaikka "heheille" nauraminen taitaakin olla rumaa - niin kuin muillekin kaltaisilleen?
Voi, olen pahoillani. Saanko kysyä, tahtoisitteko vielä kolmannen lapsen?Kiitos! Huh huh että onkin vielä pitkä aika... Onneksi tässä on ensin Suomen kesä josta nautitaan täysin rinnoin!
Kuka?Onks se seonnu?