Voi jessus, oli taas mies jättäny aivot yöllä narikkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arg

Vieras
Tietää että mä olen monta yötä nukkunut huonosti kun lapsi tehnyt hampaita, nyt hällä alkoi kesäloma ja oli mennyt kavereidensa kanssa iltaa istumaan, no 4.20 soi mun puhelin, vastasin ja pelästyin jo että mitä on tapahtunut kun tohon aikaan soittaa, koska ei yleensäkään turhaan herättele vaan hipsii hiljaa kotiin silloin harvoin kun jossain käy, ja muutenkin kun tietää että olen huonosti nukkunut on aina kovin tarkka että esim. lapsi ei mun unia häiritse jos vaan nukuttua saan jne..

Puhelu:
Mies: Nukutsä?
Minä: No arvaa!
Mies: Miks?
Minä: Olisko univelkaa ihan riittämiin???
Mies: Mä lähen kohta taxilla kotiin.
Minä: Kiitos tiedosta, hyvää yötä.

Tuli sitten viiden jälkeen kotiin, ja selitti mm.. että häntä oli lähennelty viime yönä, mutta hänpä oli ollut ovela ja mennyt piiloon. Viimein nukahti puol kuus, likka heräs kuudelta....

Jesjes, kivat yöunet taas.

Alkuperäinen kirjoittaja arg:
Tietää että mä olen monta yötä nukkunut huonosti kun lapsi tehnyt hampaita, nyt hällä alkoi kesäloma ja oli mennyt kavereidensa kanssa iltaa istumaan, no 4.20 soi mun puhelin, vastasin ja pelästyin jo että mitä on tapahtunut kun tohon aikaan soittaa, koska ei yleensäkään turhaan herättele vaan hipsii hiljaa kotiin silloin harvoin kun jossain käy, ja muutenkin kun tietää että olen huonosti nukkunut on aina kovin tarkka että esim. lapsi ei mun unia häiritse jos vaan nukuttua saan jne..

Puhelu:

Tuli sitten viiden jälkeen kotiin, ja selitti mm.. että häntä oli lähennelty viime yönä, mutta hänpä oli ollut ovela ja mennyt piiloon. Viimein nukahti puol kuus, likka heräs kuudelta....

:D

yrität ottaa päikkärit!
meillä mies lähtee illalla töistä suoraan kattomaan acdc:tä tampereelle ja kiukkusi sitten aamulla mulle tekemättömistä hommista joita voisin näin kesälomapäivän kunniaksi tehdä...ei vaan sitten ite tajunnut että jos minulla olisikin lapsivapaa pvä niin itsellään on lapsivapaa ilta/yö, argh!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja arg:

Puhelu:

:D

Juu, kysyin kanssa et anteeksi mitä? Piiloon? Joo, oli piiloon mennyt, en uskaltanut kysellä enempää hänen hyvistä ideoistaan...

Alkuperäinen kirjoittaja huooh:
ELi oli suomeksi sanottuna nussinut vierasta lihaa.
Kysypä tuntuiko hyvältä!

Tähän en usko, eipä siltä irtoa seksiä enää parin kaljan jälkeen muutenkaan, ja tosiaan oli tossa "kantiksessa" ollut ja sieltä yhteisen kaverimme luokse lähtenyt ihan todistettavasti, kun kyseisen kaverin tyttöystävä kävi hetki sitten meidän auton tuomassa pihaan..

Yhteistyössä