Voi jehna mikä ultimate äijäleffa

No kyllä se ainakin toimintaelokuvien ystävälle toimii, ja näyttelijäkaartihan on aivan mahtava. Tosin jos suhtautuu ylimielisesti kaikkeen toimintaan eikä osaa ottaa sitä viihteenä, niin ehkä se sitten on jonkun mielestä aivan kamala.

[QUOTE="vieras";22057650]No kyllä se ainakin toimintaelokuvien ystävälle toimii, ja näyttelijäkaartihan on aivan mahtava. Tosin jos suhtautuu ylimielisesti kaikkeen toimintaan eikä osaa ottaa sitä viihteenä, niin ehkä se sitten on jonkun mielestä aivan kamala.[/QUOTE]

Eli vihjailetko et edes niin rivien välistä, että minä en osaisi ottaa sitä viihteenä ja suhtudun huvittuneen ylimielisesti kyseiseen elokuvaan. :whistle:

Eli vihjailetko et edes niin rivien välistä, että minä en osaisi ottaa sitä viihteenä ja suhtudun huvittuneen ylimielisesti kyseiseen elokuvaan. :whistle:

No oli sun viesti vähän huvittunut, mutta tarkoitin ihan yleisesti kaikkia.

Tälläkin palstalla on niitä, jotka ajattelee jotenkin kamalan kankeasti, että nainen ei voi katsoa toimintaa eikä mies romantiikkaa. Halusin vain sanoa, että itse pidin kyseisestä leffasta, mutta pidänkin toiminnasta ja viihteestä ylipäänsä, silloin kun viihdettä kaipaan. Älykköleffoille taas on oma aikansa. Toisten mielestä ei voi tykätä molemmista.

[QUOTE="vieras";22057725]No oli sun viesti vähän huvittunut, mutta tarkoitin ihan yleisesti kaikkia.

Tälläkin palstalla on niitä, jotka ajattelee jotenkin kamalan kankeasti, että nainen ei voi katsoa toimintaa eikä mies romantiikkaa. Halusin vain sanoa, että itse pidin kyseisestä leffasta, mutta pidänkin toiminnasta ja viihteestä ylipäänsä, silloin kun viihdettä kaipaan. Älykköleffoille taas on oma aikansa. Toisten mielestä ei voi tykätä molemmista.[/QUOTE]

Huvittunut se oli, mutta hyvällä tavalla. Viihde on viihdettä. Sen on tarkoitus viihdyttää. Leffa voi olla hyvä tai huono, oli genre mikä tahansa. Tässä leffassa on niin upea kaarti saatu mukaan, että luultavasti on pakko katsoa. :D Odotan innolla. Minulla leffojen katseluun vaikuttaa eniten se, millä tuulella on. Sen mukaan valitaan se elokuvakin. Tosin... myönnän, että en pysty istumaan kovin kauaa paikoillani. Minun on ihan tajuttoman vaikea keskittyä istumaan koko se pitkä aika paikoillani. : / Olen raivostuttava leffan katselukumppani

Huvittunut se oli, mutta hyvällä tavalla. Viihde on viihdettä. Sen on tarkoitus viihdyttää. Leffa voi olla hyvä tai huono, oli genre mikä tahansa. Tässä leffassa on niin upea kaarti saatu mukaan, että luultavasti on pakko katsoa. :D Odotan innolla. Minulla leffojen katseluun vaikuttaa eniten se, millä tuulella on. Sen mukaan valitaan se elokuvakin. Tosin... myönnän, että en pysty istumaan kovin kauaa paikoillani. Minun on ihan tajuttoman vaikea keskittyä istumaan koko se pitkä aika paikoillani. : / Olen raivostuttava leffan katselukumppani

En kestäis katsoa sun kanssa leffaa :D Pitää keskittyä, olla hiljaa ja nauttia elokuvasta. Kauheimpia on ne, jotka haluaa jutella leffan aikana kaikesta ihan muusta. Jotkut naiset varsinkin luulee, että leffan aikana käydään jotain parisuhdekeskusteluja. Tämä leffafriikki kyllä ottaisi varmaan eron siitä hyvästä, jos mies tekisi sellaista ;)

Mutta siis suosittelen kyllä leffaa, itekin menin lähinnä näyttelijöiden takia, kun kaikki oli ihan suosikkeja. Ja kunnon toimintaa oli myös.

[QUOTE="vieras";22057788]En kestäis katsoa sun kanssa leffaa :D Pitää keskittyä, olla hiljaa ja nauttia elokuvasta. Kauheimpia on ne, jotka haluaa jutella leffan aikana kaikesta ihan muusta. Jotkut naiset varsinkin luulee, että leffan aikana käydään jotain parisuhdekeskusteluja. Tämä leffafriikki kyllä ottaisi varmaan eron siitä hyvästä, jos mies tekisi sellaista ;)

Mutta siis suosittelen kyllä leffaa, itekin menin lähinnä näyttelijöiden takia, kun kaikki oli ihan suosikkeja. Ja kunnon toimintaa oli myös.[/QUOTE]

:laugh: Parisuhdeasiat ja keskustelu ei tosiaan ole leffan aikana suoritettavaa keskustelua. Ehkä se houkuttaa sen vuoksi, että toinen on silloin hiljaa ja paikallaan. :D Eikä jatkuva kysely mitä leffassa juuri tapahtui ole välttämättä leffan katselun kannalta innostavaa :D

Mutta joo, minun ongelmani on lähinnä se, että saatan yhtäkkiä pompata ylös ja lähteä levittämään pyykkejä. Tai sitten muistaa, että ovi on auki... tai mieli tekee teetä... tai en tiedä onko avaimet repussa jne... Nykyään sentään olen oppinut pistämään leffan pauselle ja tuo mies on tottunut pakolla tähän minun loikkimiseen. En minä sitä tahallani kyllä tee, enkä oikeasti tiedä oikein miksi teen näin. Sama homma toistuu kouluhommia tehdessä, tai kun pitää tehdä mitä tahansa, mihin pitää keskittyä hetkeksi. Ajatukset raksuttaa 6 kaistaa päässä koko ajan. Ja yleensä se mikä ei ole olennaista voittaa.

Yhteistyössä