voi jee kyllä tää kt-elämä on sitten ihanaa!!!

02.05.2008
993
0
16
Naapurin teinit pitää pippaloita, mua tekis mieli mennä nukkumaan mutta turha toivo... :kieh: Oven taakse en voi lähtee sanomaan kun oon yksin kotona lasten kanssa. Tekis kyllä mieli poliisit soittaa, loppuis teinien juhlat lyhyeen... Tosin sitäkään en voi oikeen tehdä kun ne poliisithan pitäisi käydä päästämässä sisään tänne. :headwall:

No en mä uskalla, kun meijän 2vee on muutenkin huono nukkumaan ja nyt vielä flunssanen :/ Ja siis nukkuu lastensängyssä. Sehän sais ihan slaagin jos heräis ja ketään ei olis kotona. Niin ja ne teinit on tossa naapurirapussa, mutta siis meijän seinää vasten..

Sellaista tää kt-elämä on, on osattava joustaa ja välillä kärsiäkin. Kyllä sekin päivä sitten eteen tulee, kun ne naapurin teinit joutuvat joustamaan ja kärsimään. Vuoroin vieraissa. Joten turha tiukkapipoisuus pois. Tiedän kyllä että se on vaikeaa, koska itsekin olen turhan usein vetänyt herneet.

Alkuperäinen kirjoittaja mm80:
Sellaista tää kt-elämä on, on osattava joustaa ja välillä kärsiäkin. Kyllä sekin päivä sitten eteen tulee, kun ne naapurin teinit joutuvat joustamaan ja kärsimään. Vuoroin vieraissa. Joten turha tiukkapipoisuus pois. Tiedän kyllä että se on vaikeaa, koska itsekin olen turhan usein vetänyt herneet.

No joo... Eri asia olis jos tää olis harvinaista, mutta silloin kun teinit eivät juhli niin sitten vanhemmat. Ja kellokin kuitenkin jo aika paljon, meillä alkaa hiljaisuus klo 22. Mielestäni en kyllä ole tiukkapipoinen!

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja mm80:

No joo... Eri asia olis jos tää olis harvinaista, mutta silloin kun teinit eivät juhli niin sitten vanhemmat. Ja kellokin kuitenkin jo aika paljon, meillä alkaa hiljaisuus klo 22. Mielestäni en kyllä ole tiukkapipoinen!

Joko pääsit maate, vai vieläkö kyyläät ja kuuntelet naapureitas?

täällä edelleen... odottelen miestä, että pääsen sitten naapurirappuun kattomaan mikä noitten asunnon numero on ja soittamaan poliisit... eikä tässä paljon tarvii kyylätä ja kuunnella, vaikee on olla kuulematta tota basson jumputusta :|

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
täällä edelleen... odottelen miestä, että pääsen sitten naapurirappuun kattomaan mikä noitten asunnon numero on ja soittamaan poliisit... eikä tässä paljon tarvii kyylätä ja kuunnella, vaikee on olla kuulematta tota basson jumputusta :|

Meillä toi koira haukkuu edelleen prkl.

Meillä kuuluu seinien läpi jopa pieraisu, et juhlat kuulluu sit livenä aivan kuin itekin ois menossa mukana :). Onneksi ei juhlia juuri koskaan ole.Mut hyvin kuuluu jos naapurit vaiks valvoo myöhäään ja juttelee.

Yhteistyössä