V
Vieras
Vieras
Meillä ei ollut tuloja tammikuussa, edes työmarkkinatukea. Laitettiin hakemus sossuun tt-tuesta, onneksi oltiin tammikuun vuokra maksettu joulukuun tuesta. Nimittäin hakemus oli 3 viikkoa sisällä, sen jälkeen sain lisäselvityspyynnön ja toimitin kaikki tarvittavat liitteet. Soitin vielä virkailijalle perään ja kysyin onko asia ok, sovittiin että toimitan vielä kelan sivuilta todistuksen että tm-tuki on vireillä. Toimitin EILEN omilta sivuilta paperin jossa todistetaan asiakirja saapunut, mutta kas kummaa tänään tulikin laatikkoon päätös että toimeentulotukihakemus hylätään koska en ole toimittanut pyydettyjä liitteitä! Kaikki toimitin! Soitin virkailijalle, hän puhui päälleni, syytti että olen kuulemma häneltä salaa vaihtanut paikkakuntaa (totta, muutettiin 1.2 mutta edelleen hakemus oli TAMMIKUULLE hänen piiriinsä ) ja lopulta löi luurin korvaan. Valituskin kuulemma pitää tehdä NYKYISEN paikkakunnan sossuun.
Onko tää oikein?!?! Voi, mä niin toivoisin että edes johonkin monesta kymmenestä työhakemuksesta tulis vastaus ettei enää ikinä tarvitsisi tällaista kestää! Siis todella, ihminen jätetään täysin tyhjän päälle, ilman seurakunnan ruoka-apua ei otlaisi tammikuutakaan pärjätty!
Onko tää oikein?!?! Voi, mä niin toivoisin että edes johonkin monesta kymmenestä työhakemuksesta tulis vastaus ettei enää ikinä tarvitsisi tällaista kestää! Siis todella, ihminen jätetään täysin tyhjän päälle, ilman seurakunnan ruoka-apua ei otlaisi tammikuutakaan pärjätty!