Voi itkun itku vauvakuumetta pukkaa!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
No mulla ei oo tuota työhön paluu ongelmaa ku en oo ollut töissä vaan reilu 5v hoitanu lapsia kotona ja nuorimmainenkin on vasta vajaa 9kk:tta =)
no juu, en ole minäkään siis ollut... kuus vuotta kotosalla... sitä just en osaa päättää vieläkö kotona ja vauva vai jotain ihan muuta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
No mulla ei oo tuota työhön paluu ongelmaa ku en oo ollut töissä vaan reilu 5v hoitanu lapsia kotona ja nuorimmainenkin on vasta vajaa 9kk:tta =)
no juu, en ole minäkään siis ollut... kuus vuotta kotosalla... sitä just en osaa päättää vieläkö kotona ja vauva vai jotain ihan muuta ;)
mä järkeilen tän silleen et nyt ku oo jo kohta 7 vuotta homehtunu kotona, ni jos vaik vielä "tekaisis" sen viimesin muksun tähän perheeseen ja sit antautuis täysin työelämälle :whistle:
eipä se rahallista tilannetta helpota mut jos meen nyt välissä töihin ni sit jossain vaiheessa teen minäkin aloituksen et "palkka tällä hetkellä tän ja tän verran, asuntolaina ja kaks autoa maksettavana, mut vauvakuumetta pukkaa enkä tiiä onko meillä varaa" siis jotakuinkin noin :snotty:
 
Mulla on ollu krooninen vauvakuume iät ja ajat ja aina etsin kysymystä siihen että mikä siihen auttais..

Nyt sen tiedän SE RAJA VAAN TULEE VASTAAN... Tällä hetkellä ajatus uudesta vauvasta on :x .

Mä toivon että tää olo tila on ja pysyy.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
http://www.youtube.com/watch?v=tqSgppnFn2A

;) :p :whistle: :saint:
Mää tykkään tuosta laulusta :D
no ni! kato niin helppoa se on :D
Joo eihän sitä tarvita ku pimppi ja pippeli nii joo ja pitää muistaa sanoa:uuh ja aaah siitä tulee vauva :LOL: :D
tummennettuna se tärkein kohta asiassa
:D

ilman sitä ei tuu mittään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mulla on ollu krooninen vauvakuume iät ja ajat ja aina etsin kysymystä siihen että mikä siihen auttais..

Nyt sen tiedän SE RAJA VAAN TULEE VASTAAN... Tällä hetkellä ajatus uudesta vauvasta on :x .

Mä toivon että tää olo tila on ja pysyy.. :whistle:
moiks viiviliina :wave:

sorry ku silleesti läksin kerhosta. Mut vauvakuume on ja pysyy, kuten varmaan mun tekstistä huomaa :p

kyllä sääkin vielä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vauvat on ihania, luulen ettei mun kuumeilu lopu koskaan... enkä kyllä halua vauvoja enää 40+ viimeset hetken nyt oikeestaan, olen 34v ;)
No alahan hommaamaan vauvelia äkkiä että ehit tavoitteeseen :D
niinpä... muuten sitä vois myöhemmin katua, jos jättää tekemättä... en tiiä vaan miks sitä niin mietin...järjellä muka...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mulla on ollu krooninen vauvakuume iät ja ajat ja aina etsin kysymystä siihen että mikä siihen auttais..

Nyt sen tiedän SE RAJA VAAN TULEE VASTAAN... Tällä hetkellä ajatus uudesta vauvasta on :x .

Mä toivon että tää olo tila on ja pysyy.. :whistle:
moiks viiviliina :wave:

sorry ku silleesti läksin kerhosta. Mut vauvakuume on ja pysyy, kuten varmaan mun tekstistä huomaa :p

kyllä sääkin vielä...
Höh, ei se mitään..Mä en oo kans yhtään käyny siel

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
No mulla ei oo tuota työhön paluu ongelmaa ku en oo ollut töissä vaan reilu 5v hoitanu lapsia kotona ja nuorimmainenkin on vasta vajaa 9kk:tta =)
no juu, en ole minäkään siis ollut... kuus vuotta kotosalla... sitä just en osaa päättää vieläkö kotona ja vauva vai jotain ihan muuta ;)
mä järkeilen tän silleen et nyt ku oo jo kohta 7 vuotta homehtunu kotona, ni jos vaik vielä "tekaisis" sen viimesin muksun tähän perheeseen ja sit antautuis täysin työelämälle :whistle:
eipä se rahallista tilannetta helpota mut jos meen nyt välissä töihin ni sit jossain vaiheessa teen minäkin aloituksen et "palkka tällä hetkellä tän ja tän verran, asuntolaina ja kaks autoa maksettavana, mut vauvakuumetta pukkaa enkä tiiä onko meillä varaa" siis jotakuinkin noin :snotty:
musta(omalla kohallani) ois viisainta tehä ne vauvat mitä haluaa putkeen ja sitten sen jälkeen joutaa kouluttautumaan ja ehkä joskus jos pääsis töihin,ku ei oo järkeä pitää mitään monen vuoden paussia.ku kaikki tekee putkee(2v ikäerolla) niin se ois sopiva ja ne kasvais sitten yhtä aikaa pikku hiljaa isommiksi ja niistä nuoremmista on toisille seuraa ja leikkikaveria :D
 

Yhteistyössä