voi itku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuukautiset on toista päivää myöhässä, tein just aamupissasta raskaustestin. Biocard-niminen testi näytti negaa. Mulla ei koskaan ole ollut kuukautset näin paljoa myöhässä, olin ihan varma et olisin raskaana. Mulla ei o ollenkaan tavallisia kuukautisoireitakaan, kuten mahan turvotusta, rintojen aristelua, päänsärkyä... Minkälaiset mahtaa olla todennäköisyydet että testaamani nega olisi virhe?

mulla on norm kierto 28-30 päivää. Nyt menossa päivä 45...oon testannu ja negaa näytti. En tiedä mikä on, mut odotan vielä jonkun päivän, kai ne sieltä tulee. tiedän et kun mietin ja stressaan niitä niin ne venyy ja venyy...

Mulla ei ole yksikään testi näyttänyt kunnon plussaa ennenkuin menkat on olleet melkein viikon myöhässä. Sinuna odottelisin ihan rauhassa ja tekisin uuden testin parin päivän päästä, jos menkkoja ei edelleenkään kuulu.

Kyllä mullakin menkat aina oirelee ennen kuin alkaa, mutta nytpä ei. Ne vaan alko ihan yhe äkin. Ei nipstellyt mahaa tai ollut rinnat arat niin kuin tavallisesti.
Että voiskohan ne oireet sit vaihdella...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun serkulla testit näytti negaa ja menkat oli viikkokausia myöhässä, meni lääkäriin ja ultrattiin ja raskaanahan se oli.

Mun sisko teki häjyillään testin vielä sittenkin, kun oli kuukausi laskettuun aikaan, nega tuli. Joillakin ei vaan erity sitä raskaushormonia.

Ajattelin et testaan vaikka maanantaina jos ei menkkoja kuulu. Mitäs sitten jos sekin näyttää negaa eikä kuukautisia ala kuulumaan, koska kannattaa soittaa lekuriin että tutkittaisiin mistä moinen johtuu?

Yhteistyössä