voi itku.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AleXAN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AleXAN

Jäsen
30.01.2008
768
0
16
Just saatiin tietää että meidän rotikka koirallamme on imukudossyöpä :'(
Pari päivää vaan maannu ja eilen huomasin että silmät ei oo sellaset kirkkaat kuin niitten pitäis olla.Nyt päivällä huomattiin et toinen puoli kaulasta turvonnu ja oli oksennelluki aikasemmin ja mies sitten lähti heti viemään koiraa lääkärille. Lääkäriin oltais kyllä viety huomenna joka tapauksessa.
Nyt sitten koiralla ainaki pari viikkoa tuo lääkitys tosin se ei sitä paranna mut helpottaa noita oireita ja oloa.

Kivulias ei tuo onneks ole, muutenhan se olis kannattanu heti laittaa viimeinen piikki.
Todennäköisesti viedään sitten parin viikon päästä lääkärille että nukuttaa viimeseen uneen.....
Hitsi että on vaikeeta... lapsetkin kahto kun mä vollotin sen jälkeen ku mies soitti :'(

Halaus ja pahoitteluni.

Jäin kuitenkin miettimään miksi haluatte pitkittää asiaa kaksi viikkoa? Ehkä koirallanne ei kuitenkaan ole hyvä olla. Ehkä se ei tarvitse niitä kahta viikkoa. Ja etenkin teille itselle se kaksi viikkoa tulee olemaan kurjaa :(.

Olen joutunut itsekin luopumaan lemmikeistä. Ekalla kerralla yritin ja huomasin turhaan pitkittäneeni eläimen oloa. Toisella kerralla tilanne tuli "onneksi" niin yllättäen, ettei ollut vaihtoehtoja. Siksi siis itse kammoan tuota tilanteen pitkittämistä.

Voimia teille!

Toi on kuulema kivuton, eli tietenkin heti olis pitäny se lopettaa jos ois kipuja.
Niih, en tiedä mikä se kaks viikkoa on, miehelle se on ollu joka päivänen lenkki kaveri ja sen kans muutenkin enemmän puuhastellu niin kai se haluaa sulatella jostain syystä asiaa ennen kuin viedään lääkärille.

Voihan se tietenki olla että se tapahtuu aikasemminkin, vaikka lääkitys on kahdelle viikolle.
Koira vois selvitä lääkärin mukaan puolikin vuotta mut mun mielestä kyllä se jo ois liikaa...

Voi raukkaa :'(

Tuntuu niin vähäpätöiseltä tämä mun parin vuorokauden itkeminen sen takia, kun koira muuttaa uuteen kotiin.

Nyt vaan koiralle ihanat kaksi viimeistä viikkoa, jos ruoka maistuu, niin kaikkea hyvää vaan :heart:
Voin vaan kuvitella, kuinka paha mieli sulla on :hug:

Noh, annan miehen nyt ainaki yön yli sulatella asiaa. Kyllä kun nyt koiraa katsoo, kun se apaattisena tuossa makaa niin olis varmasti parempi nyt jo aikasemmin viedä lääkäriin. Pitää puhua miehelle aamulla kun meni töihin.

Yhteistyössä