voi itku... pojalla taas kuumetta 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
hittolainen mik'ä ihme sillä on viikon oli kuume poissa ja nyt taas.. ihan yht äkkii päivällä nousi ensin oli 38,8 ja annoin kuume lääkkeen ja puolentoista tunnin päsätä katoin eli äsken niin oli 40,2 soitin terkkariin ja kerroin asiat niin sanoi että ei nyt ole aikoja turhaa illallaka tuutte ei voi mitään kokeita tehä :o kyllä mä vien pojan heti neljältä :'( mikä mun pikkuisella on

voi hyvänen aika sentään!!!!! ei voi olla totta!

totta helevetissä nyt nuin pienen pittää hoitoa saaha! meet sinne vaan kylymän rauhallisesti ja sanot että lakkas hengittämästä. johan on kumma jos ette saa hoitoa!

onko teillä mahollisuus mennä yksityiselle lekurille? :hug:

niin ja lisään vielä että onko aiemmin otettu kaikki maholliset kokeet? eli eliminoitu pois esim. allergiset sairaudet jotka kuumetta nostaa yms?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi hyvänen aika sentään!!!!! ei voi olla totta!

totta helevetissä nyt nuin pienen pittää hoitoa saaha! meet sinne vaan kylymän rauhallisesti ja sanot että lakkas hengittämästä. johan on kumma jos ette saa hoitoa!

onko teillä mahollisuus mennä yksityiselle lekurille? :hug:

niin ja lisään vielä että onko aiemmin otettu kaikki maholliset kokeet? eli eliminoitu pois esim. allergiset sairaudet jotka kuumetta nostaa yms?

siis ihan tavalliset verikokeet+ keuhkokuvat ja virtsanäyte... mitä allergisia juutuja tarkotit??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vie vaan.kattoo korvat.voi olla jälkitauti..tulee yleensä viikon parin päästä edellisestä kerrasta..

just viimeksi sanottiin terkkarissa että on korvatulehdus ja sanoin että enpä usko ikinä aikaisemmin ei ole nouissut näin kovaaa kuumetta eikä haronut mut kiven kovaan väitti sairaalassa korvalekuri katsoi eikä tulehdusta ollut.. eikä nytkä ole haronut korviaan... ja putket laitettiin 15 päivä niin en usko että helposti tulehdus tulisi

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Toivotaan että selviää mikä pienellä on? Halaus sinulle, on varmaan rankkaa aikaa, itse olisi huolesta jäykkänä.

käy niin sääliksi toista kun ei yhtään jaksa liikkua ja äsken kieltäytyi maidosta mitä ei edes silloin viimeksi tehnyt.. jos tästä vielä joudutaan sairaalassa käymään niin saa tutkia pojan nilkoista päähän että mikä tota kuumetta jatkuvasti nostaa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Toivotaan että selviää mikä pienellä on? Halaus sinulle, on varmaan rankkaa aikaa, itse olisi huolesta jäykkänä.

käy niin sääliksi toista kun ei yhtään jaksa liikkua ja äsken kieltäytyi maidosta mitä ei edes silloin viimeksi tehnyt.. jos tästä vielä joudutaan sairaalassa käymään niin saa tutkia pojan nilkoista päähän että mikä tota kuumetta jatkuvasti nostaa :'(

Minä veisin kyllä heti lääkäriin ja vaatisin kunnon tutkimukset ihan sinun itsesikin tähden, onhan se stressaavaa tollanen epätietoisuus ja ei ole kivaa muutenkaan kun oma mussukka kipeä :(

Tuossahan on jo iso syy viedä ettei ala juomaankaan. Tai paremminkin heillä ottaa poika tutkittavaksi :hug:

Voi pientä poitsua.. Minä kanssa veisin heti lääkäriin, eihän tuo tollanen kuumeilu (ja noin korkeakin vielä ) ole hyväksi pienelle. Toivottavasti selviää pian mikä ihme poitsua vaivaa!
Tuli muuten mieleen, voiko putkituksesta tulla jonkunlaisia reaktioita tai jos joku pöpö pääsee silloin elimistöön...
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
Onko sulla vakuutusta, oisko mahdollista viedä yksityiselle?

Onko mitään muita oireita tai onko saanut vasta rokotuksia?

on vakuutus yksityiselle ei ollut aikoja ja ei ole saanut rokotuksia

No sitten päivystykseen, jos pojalle ei edes maito maistu vai miten on, meneeko esim. vesi?

hittolainen mik'ä ihme sillä on viikon oli kuume poissa ja nyt taas.. ihan yht äkkii päivällä nousi ensin oli 38,8 ja annoin kuume lääkkeen ja puolentoista tunnin päsätä katoin eli äsken niin oli 40,2 soitin terkkariin ja kerroin asiat niin sanoi että ei nyt ole aikoja turhaa illallaka tuutte ei voi mitään kokeita tehä :o kyllä mä vien pojan heti neljältä :'( mikä mun pikkuisella on
Voi ei,mä olin lukenut että sun pojalla oli kova kuume viimeks,mene vaikka heti yksityiselle jos on vaara,onko teillä vakutus???En halua pelotella mut suositelen otta verikoket tarkista valkosolut!!!Koska miten nopeasti saat tietoa mistä on kysee siitä on parempi!Voi olla että pojalla on vaan joku tulehdus tai hän ei paranut täysin silloin,mut siltti suositelen menkää yksityiselle!!!Koska kysessä on aika korkea kuume! :hug:

Mun lapset olivat juuri kuumeessa ja toisella oli lähes 40, ei mulla kyllä ollut aikaa täältä kysellä neuvoja, vein tk.seen josta lähetettiin ensiapuun verikokeisiin. Katottiin onko kuivumassa, ei onneksi ollut ja päästiin kotiin. Hyvä kuumelääke mukana, pyytäkää Pronaxen kuumelääkettä, saa käyttää yhdessä Panadolin kanssa. Nyt oltu jo muutama päivä kunnossa!Maanantaina influenssarokotus otetaan, ei tartte tuon kuumeen jälkeen enää miettiä!

Anteeksi jos kuulostan tylyltä, mutta mikä tuossa on niin ihmeellistä, että kaikki käskevät heti paikalla lääkäriin??? Ap:n poitsu on vielä vauvaikänen ja vauvoilla nousee helposti korkea kuume. Alle 38 ei edes lasketa kuumeeksi.

Toki lääkäriin sit jos ei ollenkaan jaksa syödä tai varsinkaan juoda. Mutta ihme touhua että kehotetaan huijaamaan hengittämättömyydellä ja muuta. Kuume on vasta noussut tänään! Totta kai se nousee korkeaksi. Huomenna tai ylihuomenna kannattaa huolestua jos yhtä kovana.

Ikävää on se, että toi voi olla jälkitauti, hyvin voi olla myös kokonaan uusi tauti. Nyt on flunssa-aika.

Etsi hyvä vieras haulla POJALLA 40 ASTETTA KUUMETTA , niin tulee edellinen keskustelu kyseisetä vauvasta ..... Ett ehkä niin ihmettelisi miksi käsketään lääkäriin . Ei oo eka kerta tällä vauvalla ja noin korkea kuume joka sahaa ees taas . Ei pysy kuumelääkkeillä alhaalla . Oli viimeksi lääkärissä heitelly kovin se kuume , jopa alilämpöön ja sitten taas kovaan kuumeeseen . Ett ei kovin normaalia .
Etsi se keskustelu ( sen otsikko oli jotenkin näin: "Kertokaa millä helpottaisin pienen oloa kuumetta 41 astetta" ) !! :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi jos kuulostan tylyltä, mutta mikä tuossa on niin ihmeellistä, että kaikki käskevät heti paikalla lääkäriin??? Ap:n poitsu on vielä vauvaikänen ja vauvoilla nousee helposti korkea kuume. Alle 38 ei edes lasketa kuumeeksi.

Toki lääkäriin sit jos ei ollenkaan jaksa syödä tai varsinkaan juoda. Mutta ihme touhua että kehotetaan huijaamaan hengittämättömyydellä ja muuta. Kuume on vasta noussut tänään! Totta kai se nousee korkeaksi. Huomenna tai ylihuomenna kannattaa huolestua jos yhtä kovana.

Ikävää on se, että toi voi olla jälkitauti, hyvin voi olla myös kokonaan uusi tauti. Nyt on flunssa-aika.

Mä olen eri mieltä!
Meillä kun pojalle (3v) nousi kuume 38,4 niin tuosta meni 17 tuntia pojan kuolemaan sairaalan teho-osastolla!!

Yhteistyössä