Voi itku noita HotCool -laseja..

Mä niin tykkäisin ja oon nitä kotiin hommannutkin, MUT ne menee rikki ihan sikahelposti. Se lasi on toooosi ohutta ja naps vaan, 5 lasia on jo hajalla :kieh:
Jooo ja Iittalan varastomyymälästä kysyin saako niihin ostettua pelkkiä laseja, niin ei! Vaikka mies kyllä sanoi (ihan järkevästi toki), että kannattako niitä huonoja lisää ostaa.. Nyt meillä siis on niitä renkuloita ylimääräsenä; roskiin kai ne pitää heittää. Harmittaa :(
 
-Jonttu-
Lähetä ne sirpaleet Iittalalle ja "kehu" niiden hyvää laatua.

En tiedä mistä johtuu, mutta jostain syystä Iittalan laatu ei oo enää laadukasta :( Meillä on Teeman astioita saatu paljon lahjaksi, ja surukseni olen huomannut, että esim. kahvikupit on ihan soikeita.
 
vieras
Osta erivärisiä laseja niin voit vaihtaa niitä rinkuloita aina eli ylimääräiset ei haittaa :) Miten ne menee teillä rikki? Kai sä tiedät että ne pitää pestä koneessa ilman sitä rinkulaa?
 
Mä sain kans kuus sellasta jossain välissä lahjaks - yks on jäljellä. Se yksilö on kyl ollu sitkeä sissi, kestäny kauan. Muut meni heti rikki.
Ärsyttää, mä tykkään niistä kans :/ ja tosiaan tuo, ettei saa niitä laseja :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta erivärisiä laseja niin voit vaihtaa niitä rinkuloita aina eli ylimääräiset ei haittaa :) Miten ne menee teillä rikki? Kai sä tiedät että ne pitää pestä koneessa ilman sitä rinkulaa?
No mulla on punaisia ja mustia. Juu ja pesen astianpesukoneessa ilman rinkuloita, mut ei ne siellä oo menny rikki, vaan ihan käsin pestessä. Ja omasta mielestäni en oo kyllä kovin kovasti edes käsitellyt...

Niin, ja siellä Iittalan liikkeessä myyjä mainitsi, että aika paljon ollu kyselyjä noille varalaseille :whistle:

 
Hei, meillä firma jako noita laseja joululahjaksi muistaakseni toissa jouluna? Kirpparilta vois löytyä, koska kaikki ei välttis tykkää, kun yhden lasin rinkulassa on firman logo.

Mulla on ollu niin vähällä käytöllä, että vaikea ottaa kantaa kestävyyteen. Kestäviltä ne ei kuitenkaan näytä.
 

Yhteistyössä