Voi itku näiden VTI:den kanssa tuon tytön kohdalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis virtsatieinfektioiden...
Ensin oli kuumeinen pissatulehdus, sit toinen ilman kuumetta. Sit kolmas, joka ei oikeesti sit ollutkaan ihan "oikea" tulehdus vaan joku sekakasvu. Kaikkiin kolmeen söi kuitenkin antibiootit.
Nyt tän kolmannen jäljiltä myö ollaan käyty ihan lastenlääkärillä, ja ollaan heinäkuulla menossa ultraan jne. mutta tän "sekakasvu" tulehdukseen syödyn lääkkeen päälle onkin nyt heti perään tullut taas ihan oikea pissatulehdus, johon pitäs taas hakea antibiootti... jota samalla jatketaan sit estolääkkeenä.
Että voi voi ja lämmin leipä... Ne kohta katsoo minuu kieroon tuolla apteekissa, kun mie siellä alvariinsa ravaan:

Viimeviikolla hain antibiootin just tälle vajaa 2v:lle pissatulehdustytölle, tällä viikolla maanantaina esikoiselle astma- ja allergialääkkeitä, tiistaina samaiselle pissatulehdustytölle antibioottirasvan alapäähän kun siellä oli lääkärin mukaan jotain ärtyisyyttä, illalla tiistaina hain miehelle lääkkeet silmätulehdukseen, yskänlääkettä ja antibioottikuurin, keskiviikkona hain 4v tytölle antibioottirasvaa silmänluomitulehdukseen ja tänään pitäs sit mennä taas hakee tuolle 2v:lle lisää lääkkeitä. :whistle:

Mä olin 1-3 vuotiaana koko ajan TAYS:issa kun oli munuaisongelmia..Ilmeni pissatulehduksina ja verenä siis pissassa.

Muistan jotain hämärästi kun makasin sairaalasängyllä 3-vuotiaana ja kivut oli aika kamalat.

Toivotaan että teillä noi sairastelut loppuu. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
No höh. Ei voi kuin toivoa että löytyy selvyys asioille.

(ne ojentaa siulle kohta jonkin sortin paljousalennus-kanta-asiakaskortin :whistle: )

Silloin kun myö asuttiin Lahdessa niin mulla oli... tai siis on se mulla vieläkin, joku Yliopiston Apteekin kanta-asiakaskortti, mutta kun ei moista apteekkia täällä oo... :kieh:
Tosin en mie edes uista, saiko sillä mitään etuja mutta kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
No höh. Ei voi kuin toivoa että löytyy selvyys asioille.

(ne ojentaa siulle kohta jonkin sortin paljousalennus-kanta-asiakaskortin :whistle: )

Silloin kun myö asuttiin Lahdessa niin mulla oli... tai siis on se mulla vieläkin, joku Yliopiston Apteekin kanta-asiakaskortti, mutta kun ei moista apteekkia täällä oo... :kieh:
Tosin en mie edes uista, saiko sillä mitään etuja mutta kuitenkin :D

Pääasia että saa korttia näyttämällä osoittaa olevansa oikein kantis :D

Yhteistyössä