voi itku miten kävi nimiasiassa!!

• Viestiketjun aloittaja nimiasiaa
  • Ensimmäinen viesti
nimiasiaa
siis meil esikko poika ja nimeltään Sinuhe. nyt sit oli lauantaina tään pikkukakkosen nimiäiset ja annettiin neidille nimeksi Minea. mein mielestä niiiiin ihanat nimet ja me molemmat ollaan Valtari-faneja.

mut siis nimiäisissä kun MInean nimi oli julkistettu, serkun avo tuumaili et eiks toi oo jotenki insestistä et sisaruksilla on tollaset rakastavaisen parin nimet?

siis kuvitelkaa tota hänen kommenttiaan!!! oikein tunsin kuin sellanen inha likanen varjo laskeutui mein lasten ympärille kun suku jäi hiljaa sen naisen kommenttia miettimään. ja kaikista kamalinta on et mäki aloin ajatella asiaa myös siltä kantilta. mut kun ei haluttais millään vaihtaa tota mineaa kun tuntuu toisaalta et mein nimi-idikseltä putoo pohja jos on vaik sinuhe ja maria.

mitä mä teen??

"sondersson"
Eiköhän niitä rakastavaisia pareja löydy maailmasta vaikka minkä nimisiä. Kysy siltä muijalta että tietääkö se mitä insesti tarkottaa. Nimien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

ap-äiti
oli tosi vaikee säilyttää kasvonsa siinä tilanteessa ja yritää vaan hymyillä. mut aion mä sille avokille viel sanoo et on tosi likanen ajatusmaailma hänellä. ei kai kukaan normaali ihminen tollee ajattele! eihän tuu teilläkään mieleen et mein lapset olis jotain rakastavaisia???

niinkö
Hillitön fani, kun ei osaa edes kirjailijan nimeä kirjoittaa :D :D

Ap, tiedoksi. Sinuhe Egyptiläinen, jonka on kirjoittanut siis Mika Waltari, on fiktiivinen kertomus. Fiktiivisillä kertomuksilla ei, Raamattua lukuunottamatta, ole tapana olla sellaisia joita ihmiset kuvittelisivat tulevan todeksi. Voi morjens sentään.

fde
Alkuperäinen kirjoittaja ap-äiti;23435537:
oli tosi vaikee säilyttää kasvonsa siinä tilanteessa ja yritää vaan hymyillä. mut aion mä sille avokille viel sanoo et on tosi likanen ajatusmaailma hänellä. ei kai kukaan normaali ihminen tollee ajattele! eihän tuu teilläkään mieleen et mein lapset olis jotain rakastavaisia???
Sullahan se tuli mieleen. Normaali ihminen olisi ajatellut, että avokki huomautti vaan siitä, että onpa jännä yhteys kun kirjassa Minea ja Sinuhe ovat rakastavaisia. Teidän päässänne se insesti on, sairas olet.

"noh"
En minä ainakaan olisi ajatellut mitään.. olkoon sisarukset vaikka Romeo ja Julia, en miettis että onpa outoo kun rakastavaisten nimet. Eikä kaikki edes ole lukenut mitään Waltaria..

Mutta omalla kohdalla tuo jäis aina mieleen, olkoonkin typerä möläytys, mutta jäisin miettimään sitä että onko tuo nyt jotenkin omituista. Ärsyttäisi kyllä ihan suunnattomasti että tuollainen tuttavuus saisi "pilattua" hyvän nimen.

Yhteistyössä