Voi itku minun pitäisi saada kirjoitettua englanniksi kirje

• Viestiketjun aloittaja itkun itku
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Google kääntää, mutta käännökset on joskus hupaisia. :)

Etpä olisi myöskään ensimmäinen joka täällä käännätyttää, ja mammat sitten pätee kun joku auttaa ja he osaisivat tehdä sen paremmin.

Kirjoita kirje suomeksi, tee siitä käännös englanniksi parhaan taitosi mukaan ja esitä molemmat tekstit täällä. Me saamme sitten päteä ja ehdottaa korjauksia.

On tärkeää, että näet itse vaivaa etkä yritä teettää käännöstyötä kokonaan meillä, vaikka sitten risoisikin kirjoittaa huonoa englantia.

jaiks
No, mitä sun pitää sitten sanoa?
Vuosia englannissa asuneena voin paljastaa, että ensimmäisen kuukauden aikana tajuaa, että muilla ihmisillä on parempaakin tekemistä kun nautaa toisen kielitaidottomuudelle.

ap
(Tämä menee kaukaiselle serkulle amerikkaan jolta sain yllättäen viestiä.koskaan emme ole tavanneet sain facebookissa pienen viestin häneltä ja kovasti yllätyin.)
Hei
Eli minun mummoni oli maija ja pappani pentti ja minun isäni on ville.
Minulla on myös sisko liisa.Olen naimisissa ja Lapsia minulla on kolme kappaletta.
Täältä facebookista löytyy myös serkkuni tiina joka on sinulle joskus kauan sitten kirjoittanut.
Minä asustelen paikassa x joka on 6okm helsingistä pohjoiseenpäin.
Työkseni laitan ruokaa-
Tämä facebook on kyllä ihmeellinen kun täältä löytyy vaikka ketä sukulaisia joista on vain joskus kuullut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
(Tämä menee kaukaiselle serkulle amerikkaan jolta sain yllättäen viestiä.koskaan emme ole tavanneet sain facebookissa pienen viestin häneltä ja kovasti yllätyin.)
Hei
Minulla on myös sisko liisa.Olen naimisissa ja Lapsia minulla on kolme kappaletta.
Täältä facebookista löytyy myös serkkuni tiina joka on sinulle joskus kauan sitten kirjoittanut.
Työkseni laitan ruokaa-
Tämä facebook on kyllä ihmeellinen kun täältä löytyy vaikka ketä sukulaisia joista on vain joskus kuullut.
Hello

So, my granny was Maija and my grandad was Pentti. My father is Ville.
I have also one sister, Liisa. I'm married and i have 3 children.
In here facebook is also my cousin Tiina, who have wroted to you long time ago.
I live in x, its 60km's to north from Helsinki.
My job is doing food.
This facebook is amazing, you can find familymember who you havent ever met.

jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei
Työkseni laitan ruokaa-
Hello

My job is doing food.
Laita tämä. Siinä on sen verran virheitä ja huonoa kieltä että serkku tajuaa ettet osaa täydellistä enkkua. Siis todellakin kuitenkin ymmärrettävä versio.

jaiks
Ja mun ei siis ollut tarkoitus olla ilkeiä edellisellä kommentilla. Tekstissä on virheitä ja se on huonoa kieltä, mutta sen todella ymmärtää. Jos ap laitat täydellisellä enkulla tehdyn kirjeen niin serkku alkaa soittelemaan sulle kun luulee, että osaat kaiken :D

Ja tuon käännöksen tekijä kyllä varmasti pystyy käymään hyviäkin keskuteluja enkuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei
Työkseni laitan ruokaa-
Hello

My job is doing food.
Tässä oli pari kirjotusvirhettä, vaikkakin ymmärretyksi tulee varmasti näinkin. Mutta: "Here in Facebook", "who has written", "6km north from", "you can find a family member you've never met"

mies
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Ja mun ei siis ollut tarkoitus olla ilkeiä edellisellä kommentilla. Tekstissä on virheitä ja se on huonoa kieltä, mutta sen todella ymmärtää. Jos ap laitat täydellisellä enkulla tehdyn kirjeen niin serkku alkaa soittelemaan sulle kun luulee, että osaat kaiken :D

Ja tuon käännöksen tekijä kyllä varmasti pystyy käymään hyviäkin keskuteluja enkuksi.
Tämä oli hyvä lisäys. Todellakin tuon käänöksen tekijä kuuluu ns. menestyjiin. Kukaan "viisastelijoista" täällä ei kyennyt edens ikissaa sanomaan, eikä antamaan minkäänlaista vastausta noin nopeasti. Nyt tulaankin erääseen pääsääntöön: Viisastelijat eivät kykene kommunikointiin. Ja kas, hyvät ihmiset, juuri kommunikointi on se tärkein, joka ihmisten välillä merkitseee.

Minähän sanoin, mikä minun hintani käännösavusta on: se, että ap yrittää ensin itse. Jos toiselle sytyttää nuotion, niin hän on lämmin sen päivän, mutta jos hänet sytyttää tuleen, niin hän on lämmin koko loppuelämänsä ajan. Pitää ajatella pitkällä tähtäimellä.

mies
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Minähän sanoin, mikä minun hintani käännösavusta on: se, että ap yrittää ensin itse. Jos toiselle sytyttää nuotion, niin hän on lämmin sen päivän, mutta jos hänet sytyttää tuleen, niin hän on lämmin koko loppuelämänsä ajan. Pitää ajatella pitkällä tähtäimellä.
Hallelujaa. Jeesus on Herra. Taivaspaikka odottaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Minä en kehtaa omaa versiotani edes laittaa kun minulle naurettaisiin.Koulussakin minulle naurettiin aina ja sanottiin kuinka tyhmä olen kun en osaa :(

Yhteistyössä