voi itku, miks mulle aina käy näin??!! :'( :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyhky

Vieras
mä en juur koskaan käy missään, aina vaan lasten kanssa kotona. sitten kun kerran vuodessa joku kaveri pyytää mua ulos ja se vieläpä sopii miehenkin menoihin niin eikö meillä ole rahat ihan loppu... :'( :'(

mä niin odotin tota ens viikonloppua, oisin päässy syömään ravintolaan kavereiden kanssa ja sen jälkeen jatkoille. en ees muista millon oisin viimeksi käynyt. nyt sitten tilillä on just tasan sen verran rahaa, että ruokaa saadaan lapsilisiin asti muttei senttiäkään enempää... eli vaihtoehtoina mun vapaailta ja perheen syöminen... menemättä sitten jäi. :|

tiedän tunteen :hug: meillä olis tiedossa ens viikonlopuksi parikin hyvää keikkavaihtoehtoa ja ilmainen lapsenvahti (mun äiti tulee visiitille) mut rahatilanne ei oikeen anna myöten. varsinkin kun mie ite tarvisin talvikengät ja -takin. ja viimeks ollaan jossain keikalla käyty... ootas... v.2004? :whistle:

Tiedän tunteen meillä asiat samalla tavalla.Kun joutuu valitsemaan lapsille ruokaa vai oma rentoutuminen lopputulos meilläkin lähtemättä jää.Ehkä mä pääsen ulos sitten kun menen töihin.Tai ainakin toivon niin..

enpä oikein hirviä alkaa lainailemaankaan... joulu tulossa ja siihen taas kuluu rahaa, en tiedä milloin pystyisin maksamaan takasin sitten. ja on se nöyryyttävää että sen kerran kun johonkin kerrankin pääsis niin sit joutuis ruikuttamaan kavereilta lainaksi koko illan. :(

no ni, en ees kehannut sanoa kavereille syytä miksi en tule. soitin ja sanoin olevani kipeenä... :'( voi pirulauta, sen kerran kun ois mun tilaisuus mennä niin pieleen menee. kun miehen menosta on kyse niin ne rahat kaivetaan vaikka persaukosta.

Yhteistyössä