voi itku mä olen herkkä loukkaantumaan ja siksi ilkeämielinen ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klementine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

klementine

Jäsen
15.06.2010
846
0
16
eli jos mulle puhuu et otetaan multa kissanpentu nin vaikka ne on vasta 2 viikon ikäisiä niin ilmottakaa heti kun tiedätte et teille tuleekin toinen kissanpentu heti koska mä en halua elää siinä uskossa et kissanpentuja on varattu vaikka ei näköjään ole |O |O |O |O |O

anteeksi purkautuminen :ashamed: :ashamed: stressaan ehkä liikaa noista pennuista :ashamed:

mut silti |O |O |O |O |O |O
perkele mä en ymmärrä ihmisiä ketkä ei ilmoita asioista |O |O

ei ole ei vielä..mut kissat on kyllä 2 viikon ikäisiä vasta. mulla vaan hirmunen paniikki on et saanko kodit niille kun pojalla todettiin allergia.
yksi piti olla varattuna mut eilen kuulinkin et heille tulee kissanpentu ensi viikolla :( eikä mulle ilmotettu mitään, onneks huomasin itte sen, muuten olisin varmaan eläny siinä uskossa et ottavat meiltä..

Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
ei ole ei vielä..mut kissat on kyllä 2 viikon ikäisiä vasta. mulla vaan hirmunen paniikki on et saanko kodit niille kun pojalla todettiin allergia.
yksi piti olla varattuna mut eilen kuulinkin et heille tulee kissanpentu ensi viikolla :( eikä mulle ilmotettu mitään, onneks huomasin itte sen, muuten olisin varmaan eläny siinä uskossa et ottavat meiltä..

Koska tuo perhe oi tehnyt päätöksen tuon toisen kissanpennun ottamisesta? meinaan jos eivät olleet kerenneet vielä edes ilmoittaa sinulle.

Tai jos heillä oli tarkoitus ottaakin kaksi kissaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Koska tuo perhe oi tehnyt päätöksen tuon toisen kissanpennun ottamisesta? meinaan jos eivät olleet kerenneet vielä edes ilmoittaa sinulle.

kyl ne on jo pitemmän aikaa tienneet,oli ostanu jo tarvikkeitakin :/ ei ne kahta kissaa ota, mies eilen sanoi et oisitte voinu meiltä ottaa niin naureskeli vaan et ei.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

kyl ne on jo pitemmän aikaa tienneet,oli ostanu jo tarvikkeitakin :/ ei ne kahta kissaa ota, mies eilen sanoi et oisitte voinu meiltä ottaa niin naureskeli vaan et ei.. :ashamed:

höh. :/

Tosi ikävä juttu. Toivottavasti löydät pennulle pian uuden kodin! :hug: Onhan tässä kuitenkin luovutusikään vielä aikaa.

=) mut kuitenkin jos täällä olis kiinnostuneita niin kannattaa ottaa yhteyttä ;) pennut on siis nyt 2 viikon ikäisiä ja luovutan ne heti kun ovat itsenäisiä =) :wave:

Niin siis tarkoitat kai, että luovutat ne 10 viikon kuluttua eli 12 viikon ikäisinä?

Yhteistyössä