Voi itku, mä en löydä mun korua mistään (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Se oli viime viikolla reissulla mukana ja nyt en keksi enää muutak uin, että se olis jäänyt hotellihuoneeseen. Siis mun lemppari kaulakoruni, nyyh... mä en kestä, en voi antaa itselleni anteeksi jos sen sinne jätin.
Koko koti myllätty läpi ja täällä se ei ole :headwall: :'(

Tiiätkö mulla oli sama fiilis pari vuotta sitten kesällä. Kesälomareissun jälkeen korua (ERITTÄIN rakas, eka lahja mieheltäni :heart: ) ei löytynyt MISTÄÄN.
Viikkojen jälkeen mies siirsi esikoisen korokeistuinta vanhempieni autoon, niin koru oli siellä, korokeistuimen mukitelineessä. =) :heart:

En siis muistanut, ettäolin jemmannut sen sinne, kun käytiin uimassa.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Joko soitit ko. hotelliin?

En... Onkohan mulla sen numeroa edes tallella ja lähettäiskö ne sen sieltä mulle?

Saattaisivat lähettää, jos se löytyy sieltä ja osaat kuvailla sen tarpeeksi hyvin.

Hotelli on Espanjassa, enkä mä tiedä osaanko englanniksi tarpeeksi hyvin kuvailla sitä. Ja miten niiden kulujen maksu? Voi ei, mun kanssa :ashamed:

En... Onkohan mulla sen numeroa edes tallella ja lähettäiskö ne sen sieltä mulle?

No eiköhän nuo sen verran ystävällisiä ole. Voithan tarjota vaikka maksavasi postikulut tilille, tai että lähetät valmiiksi maksetun palautuskuoren sinne, mutta uskoisin kyllä että raaskivat yhden korun lähettää.
Löytyyhän se numero netistä jos muistat hotellin nimen.
Sinne varmaan jää paljonkin tavaraa asiakkailta ja eiköhän ne luetteloida mistä huoneestä löytyi ja milloin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Saattaisivat lähettää, jos se löytyy sieltä ja osaat kuvailla sen tarpeeksi hyvin.

Hotelli on Espanjassa, enkä mä tiedä osaanko englanniksi tarpeeksi hyvin kuvailla sitä. Ja miten niiden kulujen maksu? Voi ei, mun kanssa :ashamed:

No yritä edes, ja kysy ainakin ensin että onko huoneeseen se-ja-se jäänyt korua. Lähetä vaikka sähköpostia sinne jos tuntuu helpommalta. Älä sitä englantia murehdi, ei ne itsekään osaa sitä niin hyvin :D

jos se on jääny koneeseen niin et saa takas, mut hotellista kyllä varmaan lähettävät.

mulla jäi koneeseen pussi jossa oli silloselle appiukolle tuliainen, siivoojille ilmoittivat että jos näkyy niin tuovat, mut ei näkyny. jätin osoitteen ja puhelin numeron mut ei... ei tänä pänäkään oo tullu takas.

Yhteistyössä