Voi itku, kun tuo kuopus kasvaa niin äkkiä :( vaatteet jää pieneksi enkä kehtaa myydä niitä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja pöh- pist myyntiin vaan, mitä siitä mitä muut ajattelee.
Kun itse en osta sellaisilta, joilla tosi paljon uutta myynnissä :ashamed: Niin sitten ei oikein itse kehtais myydä. Enkä varmaan kehtais laittaa samanlaisia hintoja kuin siellä näkyy olevan, sitten joku ostais halvalla ja myis eteenpäin. Äh, mulla on taas väsyneen äidin ongelmat :LOL:

Wilpuri
Mitäs kokoa sulta löytyy? Voisin olla kiinnostunut ostamaan. Ja olitkos sä Jyväskylästä, niin noutokin vois onnistua, kun käyn päivittäin Jykylässä töissä.

Taidan sitten kuitenkin laittaa tonne huutikseen, uskaltaako 0e lähdöllä laittaa ilman hv? Vai pitääkö sitten se hintavaraus olla ettei ihan ilmaseksi mee? Yksi paketti multa lähti melkein puoli-ilmaiseksi aiemmin ja se harmitti!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Uusretroja varsinkin Lindexiltä, enkä kehtaa pistää myyntiin kun ajatellaan kuitenkin että trokaan niitä :LOL: Pitää varmaan säilyttää ja myydä kavereille sitten :ashamed:
Miksi et anna niitä??? Minusta ihana antaa hyvälle ystävälle niitä?

vieras
Laita lähtöhinnaksi se, millä olet valmis vaatteista luopumaan ekan korotuksen jälkeen. Sen jälkeen jokainen huuto on plussaa! Eikä tarvitse laittaa hintavarausta. Mä en ikinä huuda kohteita, joissa lähtö on nolla ja hv ties missä. Siinä saa huudella iät ja ajat, ennen kuin näkee, mitä myyjä vaatteista oikeasti tahtoo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Uusretroja varsinkin Lindexiltä, enkä kehtaa pistää myyntiin kun ajatellaan kuitenkin että trokaan niitä :LOL: Pitää varmaan säilyttää ja myydä kavereille sitten :ashamed:
Miksi et anna niitä??? Minusta ihana antaa hyvälle ystävälle niitä?
Mulla ei oikein ole sellaisia, jotka tarvitsivat pieniä. Yksi on, mutta sinne menee vain tyttövärit. Muut käyttävät jo isompia kuin me =)

Myisin niitä sellaisille tutuntutuille siis =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita lähtöhinnaksi se, millä olet valmis vaatteista luopumaan ekan korotuksen jälkeen. Sen jälkeen jokainen huuto on plussaa! Eikä tarvitse laittaa hintavarausta. Mä en ikinä huuda kohteita, joissa lähtö on nolla ja hv ties missä. Siinä saa huudella iät ja ajat, ennen kuin näkee, mitä myyjä vaatteista oikeasti tahtoo.
Joo, tämä on minustakin ihan totta. Ei vain näin väsyneenä ajatus taas oikein kulje :ashamed:

Yhteistyössä