Voi itku et mua harmittaa noi pyykit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Enhän mä taas edes ajatellut et yöllä satais..
Eilen vetäisin narulle vaatteet mitä meinasin ottaa vkonloppureissulle mukaan ja nehän on nyt kaikki ihan märkiä :(
Kolmonen nukkui vielä ihan ylipitkään tänään ja mä siinä sivussa ja kiva herätessä huomata et vettä tulee ihan kaatamalla.
Noista pystyi ihan puristamaan sitä vettä..
Tökkäsin ne nyt pikapesulle uusiksi, jos toi linkous vähän auttas ja ehtis huomiseksi kuivua mut miten mä oonkin näin lahopää :headwall:
Just eilen vielä katseltiin säätiedotusta et tänään sataa :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi kurja:-( Yritä laittaa johonkin sisälle. Illalla voi vielä tulla kuuroja lisää.

No mä toivon et kuivuisivat sitten ihan lopullisesti saunassa yön aikana jos illalla pistäis lämpenemään...
Tää on vaan just niin mua :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
ei kaverilla tai taloyhtiössä oo kuivuria? yks apu vois olla tuuletin, siis sellanen mikä viilentää..

Me asutaan oktalossa, ja kavereilla ei taida kellään olla sellaista mahdollisuutta ilman että varaa sen pyykkituvan ajoissa..
Meillä ois lähtö huomenna suht ajoissa joten ei huomiseksikaan uskalla riskeerata..
Mä nyt oottelen et ne tulla koneessa nyt pyörii ja laitan olkkariin kuivamaan ja etsin sen tuulettimen ja toivon et kolmonen ei innostu siitä liikaa :snotty:

no jaa kyllä meillä illalla pestyt paidat voi laittaa aamulla päälle kun yön roikkuvat olohuoneessa. tosiaan ei ihan suppuun niitä voi laittaa tai ovat vielä hiukan kosteita aamulla ^^

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
No kyllähän ne nyt sisätilassa kuivuu huomiseksi! Ilmavasti vaan kuivatat kunhan olet lingonnut mahdollisimman kuivaksi ensin.

Joo no sitä mä ajattelinkin et laittelen niitä kuivumaan ilmavasti ja mahdollisimman hajanaisesti..
Saa mieskin ihmetellä kun kotiin tullessa roikkuu mekot tuulikaapissa!

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
ei kaverilla tai taloyhtiössä oo kuivuria? yks apu vois olla tuuletin, siis sellanen mikä viilentää..

Me asutaan oktalossa, ja kavereilla ei taida kellään olla sellaista mahdollisuutta ilman että varaa sen pyykkituvan ajoissa..
Meillä ois lähtö huomenna suht ajoissa joten ei huomiseksikaan uskalla riskeerata..
Mä nyt oottelen et ne tulla koneessa nyt pyörii ja laitan olkkariin kuivamaan ja etsin sen tuulettimen ja toivon et kolmonen ei innostu siitä liikaa :snotty:

mä sain tuulettimesta ainakin hyvän avun kun tarvi nopeesti saada vaatteet kuivaks, oltiin just johonki reissuun lähdössä. yön aikana kuivu kun illalla pesin.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllähän ne:
no jaa kyllä meillä illalla pestyt paidat voi laittaa aamulla päälle kun yön roikkuvat olohuoneessa. tosiaan ei ihan suppuun niitä voi laittaa tai ovat vielä hiukan kosteita aamulla ^^

Juu mä meinasin et pesen tän yhden koneellisen vaan tänään vaikka alunperin ajattelin pestä muutaman koneellisen..
Mut et mahtuis kuivumaan niin et ois sit ihan varmasti huomenna kuivat!
Siis mä olen sata varma et jotain on pakko mennä pieleen aina kun on jotain kivoja suunnitelmia :D :snotty:

Mä oon joskus pikakuivattanut pyykkiä pakastamalla ja sulattelemalla niitä. Muutamaan kertaan kun käsittelyn toistaa ne on lähes kuivia

mä sain tuulettimesta ainakin hyvän avun kun tarvi nopeesti saada vaatteet kuivaks, oltiin just johonki reissuun lähdössä. yön aikana kuivu kun illalla pesin.

Oki, kiva, toivotaan et toimis..
Mulla on tuolla vielä parit farkut ja farkkuhame plus farkkuminari ja ne kun ei ihan hetkessä kuivu..

Mulla on tuolla vielä parit farkut ja farkkuhame plus farkkuminari ja ne kun ei ihan hetkessä kuivu..

o ou.. niis voi mennä aikaa.. ne kannattaa varmaan laittaa saunaan :xmas:

Taikka pukeutua niihin, kuivuvat päällä parissa tunnissa

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miten huono linko koneessa on jos ei yön aikana kuivu?
Mulla on aina kuivunut kaikki aamuksi kun olen henkariin laittanut

mä oon puhunu pyykkitelineellä kuivattamisesta missä on lapsen collegevaatteita.. siinä oli se tuuletin kätevä. muuten ne ei olis ollu aamuks kuivia kun 21 aikaan illalla pesin..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miten huono linko koneessa on jos ei yön aikana kuivu?
Mulla on aina kuivunut kaikki aamuksi kun olen henkariin laittanut

Mä pistin noi pikapesulla vaan, siinä on ihan kohtuu linkous kyllä enkä nyt viitsi pyörittää pitkällä pesulla..
Ja onneksi en kun just huomasin et unohdin sit legginssit ja pari paitaa laittaa koneeseen ja nyt joudun kuitenkin vielä yhen koneellisen pesemään :ashamed:

o ou.. niis voi mennä aikaa.. ne kannattaa varmaan laittaa saunaan :xmas:

Joo no mä miehelle jo paniikissa soitin ja se nauroi :snotty:
Lupasi kyllä et lämmitetään sauna et jos siellä sitten kuivuis :D
Kato kun mä olen nyt paniikissa kun tää on eka vkonloppu mulla ihan vapaa ja pääsee tyttöjen kanssa viettämään rennon vkonlopun leirintäalueelle ja pessimistinä mä olen aivan varma et kaikki mahdllinen menee pieleen ja tää on just se eka merkki |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulla kuivu paksut farkutki aamuks, vaikka pesin ne yöllä.. eli ei sulla mitään hätää oo..

Voi toivottavasti ei ole!
Mä olen lähes itkun partaalla :D
Ja tänään piti kaikki pakata valmiiksi, nyt sitten taas menee huominen ihan säheltäessä kun koitan kaiken saada tehtyä ajoissa*huoh*

Yhteistyössä