Nyt taitaa olla joku uusi käytäntö tulossa tänne Suomeen. Laittakaa kaikki ylös mitä palautatte ja pyytäkää postista aina kuitti leimattuna. Itse olen kyllä todella tyytyväinen Anttilan ja Hoby Hallin toimintatapaan ainakin vielä.
Eilen ajttelin tilata pitkästä aikaa kesävaatteita Klingelistä. Tein tilauksen netissä, mutta en saanut vahvistusta sähköpostiin joten jouduin soittamaan sinne. Ensin minulle sanottiin, että menee noin pari päivää ennen kun sähköpostiin tulee vahvistus. En antanut periksi ja ihmettelin asiaa ääneen kunnes asiakaspalvelussa sanottiin, että olen palauttanut enemmän kun ostanut heiltä joten he seuraa tilannetta.
Olen alkuvaiheessa tilannut sieltä samoja vaatteita eri kokoja ja palauttanut sitten aina ne jotka eivät sopineet. Pidin sitä hyvänä kun sai rauhassa kotona kokeilla ja valita oikean koon.
Ilmeisesti olisi pitänyt ostaa tuotteet vaikka eivät sopinet.
(tuli sellainen fiilis, että heillä on olemassa asiakkaiden keskuudessa arvoasteikko).
Totesin sitten kun lopetin puhelun, että ostan tästä lähtien kaikki vaatteet kaupasta niin ei tarvi palautella jos en ole tyytyväinen.