Voi itku! Anttila karhuaa maksua kengistä,jotka palautin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:16 vieras kirjoitti:
...asiakaspalautuksena heille takaisin. Postin kuitti kyllä minulta löytyy, muttei siitä selviä mitä palautin. Saa nähdä miten tässä käy. Meni ainakin luottamus kyseiseen postimyyntifirmaan!!!
Millä on net anttilan kans ollu kans muutama selkkaus, jotka on koitunu mein harmiksi.. :(

Mulle on joskus käyny noin videokerhon kans. Soitin sinne ja uskoivat mun sanaa, mitään kuittia ei tarvinnu sinne lähettää. Taisi muuten olla kirjakerhon kanssa sama juttu.

Eikä tuo varmaan sen firman vika ole vaan posti on hukannut paketin.

Äläs nyt etukäteen menetä luottamustasi firmaan. :) Kun sinulla on kerran kuitti, ei ole tärkeää, ettei kuitissa lue sisältöä. Posti on ottanut paketista vastuun sen ottaessaan sinulta vastaan, joten kyllä se löytyy. =) Ja hyvän kysymyksen voit esittää, että jos et kenkiä palauttanut asiakaspalautuksena niin mitä sitten? Pakkohan sieltä on jotain löytyä mitä ei pidä sinulta veloittaa. Ja muutenkin, voi kestää hetken ennenkuin palautus tilittyy, se ei ylipäänsä mene takaisin minään pikapakettina. Eli krävöökirje ja palatuspaketti ovat voineet mennä ristiin.<br><br>

aloittaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:19 HepuliHerkkäÄiti kirjoitti:
Miksei lappuun kirjoitettu, mitä palautetaan? Mulla on ainakin kysytty palautuslähetyksen sisältöä.
Eipä postissa kysyneet ja lähetin useat eri kengät takaisin, mutta juuri ne kalliimmat ei kuulemma ole tulleet heille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:24 aloittaja kirjoitti:
\
Miksei lappuun kirjoitettu, mitä palautetaan? Mulla on ainakin kysytty palautuslähetyksen sisältöä.
Eipä postissa kysyneet ja lähetin useat eri kengät takaisin, mutta juuri ne kalliimmat ei kuulemma ole tulleet heille!
Jaa olet jo ollut Anttilaan yhteydessä?

no meillä
sama juttu , yhdet kengät palautin ja vaihdoin toisiin. samalla tilasin isommat kengät ja toiset aivan uudet...
tuli maksukehoitus vaikka olin palauttanut tavarat. kuittia ei postilta mulla ollut mutta silti en joutunut mitään onneks maksamaan.

aloittaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:25 kultakolikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:24 aloittaja kirjoitti:
\
Jaa olet jo ollut Anttilaan yhteydessä?
Kyllä olen ja huomenna yritän taas uudelleen sinne soitella!

mulle on tullu oulun luistelukerhosta kaksi karhua vaikka alkuperäinen laskukin on aiheeton! jos nyt tulee vielä perintätoimistosta kirje mitä vahvasti epäilen kun asikaspalvelun ämmä käski vain repiä kirjeet ku tietää et ne on aiheettomia, niin enää ei riitä et soitan. mä kaivan kuolleetki haudoista kun mun luottotietoja uhataan :kieh: että terveisiä vain sinne :wave:

anttilan kans ei oo koskaan ollu ongelmaa.

shoppailija
itellä ei ole kyllä anttilaa kohtaan mitään hampaankolossa...netanttila ja hobbyhall on miun suosikki shoppailupaikkoja :) ikinä ei ole eollut mitään ongelmaa vaikka olenkin palautellut kamoja sinne

Nyt taitaa olla joku uusi käytäntö tulossa tänne Suomeen. Laittakaa kaikki ylös mitä palautatte ja pyytäkää postista aina kuitti leimattuna. Itse olen kyllä todella tyytyväinen Anttilan ja Hoby Hallin toimintatapaan ainakin vielä.

Eilen ajttelin tilata pitkästä aikaa kesävaatteita Klingelistä. Tein tilauksen netissä, mutta en saanut vahvistusta sähköpostiin joten jouduin soittamaan sinne. Ensin minulle sanottiin, että menee noin pari päivää ennen kun sähköpostiin tulee vahvistus. En antanut periksi ja ihmettelin asiaa ääneen kunnes asiakaspalvelussa sanottiin, että olen palauttanut enemmän kun ostanut heiltä joten he seuraa tilannetta.

Olen alkuvaiheessa tilannut sieltä samoja vaatteita eri kokoja ja palauttanut sitten aina ne jotka eivät sopineet. Pidin sitä hyvänä kun sai rauhassa kotona kokeilla ja valita oikean koon.

Ilmeisesti olisi pitänyt ostaa tuotteet vaikka eivät sopinet.

(tuli sellainen fiilis, että heillä on olemassa asiakkaiden keskuudessa arvoasteikko).

Totesin sitten kun lopetin puhelun, että ostan tästä lähtien kaikki vaatteet kaupasta niin ei tarvi palautella jos en ole tyytyväinen.

v
Mulla ei ole koskaan käynyt Anttilan kans noin, vaikka tilaan sieltä paljon ja palauttelen myös joskus. On kyllä käynyt palauttaessa usein mielessä, että toivottavasti menee perille ja just siksi otan aina kuitinkin.

Yhteistyössä