voi #"%#"&%/%"¤ ihmisten asenteita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras kilahti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras kilahti

Vieras
taas yks kaunis kevätpäivä ihan pilalla, tällä kertaa oman äidin toimesta.
mun siskolla on helvetin pahapäinen terrieri, vihaa lapsia ja muita koiria, tikkaa oikeesti kipeesti kiinni ja on sellanen arvaamaton ja murisee koko ajan ja kaikille, ihan hirvee rakki jos multa kysytään ja tekis mieli potkasta sitä aina kun sen näkee!! ja siskohan toki raahaa sitä jokapaikkaan mukanaan ja sit on tosi kiva olla oman lapsensa kans sillee et voisko toi koira mennä vaikka ulos ettei se pure meitä.... on purrut monia koiria ja mun lasta kerran, mut sillon läks sellasella niskalenkillä meneen ja sit lähdettiin mekin!
no, meillä on kotona aikuinen tanskandoggi. lepsu, rauhallinen, lapsirakas ja kiltti. tarkoitus olis ens viikolla hakea sille kaveri samaa rotua. ja mitä sanoo mun äiti ja sisko: mitää järkee hamstrata tollasia helvetin hurttia itselleen talon täydeltä!!!!!
ketut soikoon että kilahti, sanoin niille et ei tarvii tulla käymään jos mun helvetin hurtat teitä häiritsee, et eläkää sen purevan terrierinperkeleen kanssa ihan rauhassa!!!!!
mä oon tosi herkkähipiäinen tässä asiassa, menee heti hermo kun joku arvostelee mun koirani tappajakoiraks ja egon jatkeeks vaikka se on maailman kiltein ja rauhallisin ja mun pitkäaikainen unelma ja perheenjäsen!!!
(joo tää aihe saa mun sapen kiehumaan joka kerta...!!!)

Noh noh, joko rauhoituit? :)
Ehkäpä he eivät ajatelleet sanomisiaan loppuun asti. Mullakin on kaksi terrieriä, toinen pelkää lapsia mutta ovat kyllä ystävällisiä molemmat.
Tanskandogit on kyllä myös todella ihania :)

ja KENENKÄÄN ei tarvitse tykätä meidän koirasta, ei todellakaan, eikä meille ole pakko tulla jos se häiritsee tai ymmärrettävästi kokonsa puolesta pelottaa.
mutta mä en voi sietää tollasta yleistystä et koska koira on iso niin se on hullu.
enkä voi sietää sitä (kuten siskoni tapauksessa) et kun koira on pieni niin sitä ei tarvii kouluttaa...!!! pläähpuuh, taidan keittää kunnon kaffet, laskee tuhanteen ja hengittää syvään.... :D

ymmärrän ap:tä! että ottaa kupoliin kaiken maailman pikkufifit jotka saa räksyttää ja tempoa hihnassa.... annas jos joku rotikka, boxeri tms räyhähtäs samalla tavalla, heti oltas vaatimassa koiran lopettamista tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Mä taas en tykkää vasikan kokoisista koirista, oli ne kuinka klttejä ja ihania tahansa. Ihmiset on onneksi erilaisia.

Kun taas mun mielestä koiran pitää olla iso, kissat on sit erikseen :) Nää kirpunkokoiset taskukoirathan ne just useimmiten on niitä ärisijöitä ja purijoita, varsinaisia hapannaamoja.

Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Mä taas en tykkää vasikan kokoisista koirista, oli ne kuinka klttejä ja ihania tahansa. Ihmiset on onneksi erilaisia.

Kun taas mun mielestä koiran pitää olla iso, kissat on sit erikseen :) Nää kirpunkokoiset taskukoirathan ne just useimmiten on niitä ärisijöitä ja purijoita, varsinaisia hapannaamoja.

fifillä ja vasikalla on välimuotojakin.

Alkuperäinen kirjoittaja gh:

fifillä ja vasikalla on välimuotojakin.

On toki.

Yhteistyössä