Voi hyvänen aika, kateelliset ihmiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja netshopping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

netshopping

Vieras
Oon tilannu vaaville lähes kaikki vaatteet englannista. Ihan vain siksi, että edullisimpia kuin Suomessa ja ovat miellyttäneet omaa silmää enemmän kuin H&M, lindex jne vauvan vaatteet.

Nyt sit pari tuttavaa on keksinyt ottaa tämän aiheekseen ja ivailla, et on se kumma ku on niin erityinen lapsi ettei edes samanlaiset vaatteet kelpaa kuin meidän muiden lapsilla ja plaaplaa...

Kukaan ei ole missään vaiheessa tarjonnut meille käytettynä vauvanvaatteita, olis kyllä kelvannut ja kelpaa edelleen jos ehyitä/puhtaita/siistejä on.

Onko kenelläkään muulla näin kateellisia taustajoukkoja? Vai onko toi kateutta edes vaikka niin tulkitsen.

Tuotko keskustelussa julki, mistä olet vaatteet ostanut tai tilannut. Väheksytkö muiden lapsien vaatteita? Tälläisiä kysymyksiä tuli mieleen kun luin tekstiäsi:)

Tiedät tuollaiset ihmiset, nuo eivät ole muuta kuin kateellisia. Hyvä, että ovat vain tuttavia. Mulla on kans pari "tuttavaa", jotka kateellisena siitä, kun tytön kummitäti raahaa merkkivaatteita jenkeistä. "no toisilla on tuollaisia plaaplaaplaa"

En missään vaiheessa itse kertonut mistä olen ostanut, ainoa yks tosi suloinen velourpuku jota näytin et tälläinen tuli tänään postissa (siis yks päivä tossa) ku sattui tuttava kylään just ku postin hain.

Siis on tullut ilmi keskustelussa sillä tavalla, että mistä vaatteet (tilaan ebaysta enimmäkseen) on peräisin, ku ihmetelleet ensin et missä tollasia myydään kun ei ole kaupoissa näkynyt niin olen sanonut että olen tilannut briteistä. Enkä missään vaiheessa ikinä ole vähätellyt toisten lasten/aikuistenkaan vaatteita.

Ja on H&M ym toki nättejäkin vaatteita mut huutista ym katselee, niin hinnat on aika isoja monesti :)

Tuskin he nyt kateellisia sinulle niistä vaatteista ovat. Ne sen enempää maksakuin suomessakaan. Eivät varmaan vaan ymmärrä, miksi et pidä lindexin ym. kuoseista. Se heille suotakoon ja sinulle se, että tilaat niitä muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Tiedät tuollaiset ihmiset, nuo eivät ole muuta kuin kateellisia. Hyvä, että ovat vain tuttavia. Mulla on kans pari "tuttavaa", jotka kateellisena siitä, kun tytön kummitäti raahaa merkkivaatteita jenkeistä. "no toisilla on tuollaisia plaaplaaplaa"

Meillä nämä ei mun mielestä ole sen kummemmin edes merkkivaatteita, toki on ns. merkillisiä muttei mitään burberryä ym kallista :)

Mut hyvälaatuisia, nättejä ja just meidän ihanalle vauvalle sopivia :)

Hei, mä tilasin mun HAMSTERILLE juoksupyörän Englannista asti. Onhan se erityinen hamsteri, se on mun hamsteri, ja taatusti fiksuin hamsteri mikä on ikinä elänyt!

Tuli vaan mieleeni, jos olet tullut samalla mollanneeksi Lindexin yms. vaatteita, kun olet omista ostoksistasi puhunut. Ja sitten näiden toisten lapsilla on Lindexiä yms. ja ovat kenties siitä loukkaantuneet. Eli, että jos samalla kun olet omista ostoksistasi iloinnut, oletkin tullut vahingossa "haukkuneeksi" toisten lasten pitämiä vaatteita.

En usko, kun en juuri ole ihmistyyppiä joka jaksaa keskustella vaatteista ym. Ennemmin haluan vaihtaa päivän kuulumisia jne. Kehtaisikohan ensi kerralla kysyä suoraan mistä kenkä puristaa?

Itte olen kyllä saanut vänkäilyä kun tyttöporukassa liikuttiin, ja joku sattui kysymään mistä olin hankkinut mekkoni. Kerroin sen olevan eBayn kautta Briteistä ni johan alko vouhkaaminen, ähinä ja puhina kun ei h&m kelpaa tai muut valtavirran koltut. Jos vaatettaisin omaa lastani, niin saattaisin tilata myös samoin kuin ketjun aloittaja.

En ymmärrä miksi asiasta pitää vääntää kättä, jos a) se on halvempaa kuin Suomessa b) tavoittaa uniikin vaatekappaleen joka miellyttää c) ei pröystäile löydöillään kuin riikinkukko.

Alkuperäinen kirjoittaja Matex:
Itte olen kyllä saanut vänkäilyä kun tyttöporukassa liikuttiin, ja joku sattui kysymään mistä olin hankkinut mekkoni. Kerroin sen olevan eBayn kautta Briteistä ni johan alko vouhkaaminen, ähinä ja puhina kun ei h&m kelpaa tai muut valtavirran koltut. Jos vaatettaisin omaa lastani, niin saattaisin tilata myös samoin kuin ketjun aloittaja.

En ymmärrä miksi asiasta pitää vääntää kättä, jos a) se on halvempaa kuin Suomessa b) tavoittaa uniikin vaatekappaleen joka miellyttää c) ei pröystäile löydöillään kuin riikinkukko.

Kaikenlisäks varmasti 60% tilaamistani vaatteista on KÄYTETTYJÄ mut toki ilmeisesti hyvälaatuisia koska mielestäni uudenveroisia.

Minä tykkään ettei jokaisella lapsella ole samanlainen H&M hellokitty puku päällä kun ollaan kyläilemässä ;) :)

Mä ostan suurimmaksi osaksi vaatteet muualta kuin Suomesta. Osa samoja merkkejä mitä täälläkin myydään ja osa taas sellaisia mitä täältä ei saa. Ja ihan vain sen takia näin että muualta saa paljon halvemmalla.

Yhteistyössä