Voi hyvää päivää... Martinan blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lueskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lueskelija

Vieras
Käykääs lukemassa. Täynnä alakoululaisen kirjoitusvirheitä, ja epäselvää ajatuksenjuoksua. Tämän päivän otsikko on "Tistai on täynnä toivoa". Tistai, mikä v...tun tistai?

Siis suorastaan järkyttävää. Taitaa olla oma itsetunto aika alhaalla kun tuostakin asiasta täytyy tänne oikein päivitellä. Siis ihan hirvittävän kamalaa. Onneks mulla on elämässä niin paljon tekemistä ettei tarvi tuollaisia asioita murehtia.

seiska.fi ja martinan blogi. luulisi ihmisen, jolla on ajatuksia ja haluaa ne jakaa muille, osaavan edes ilmaista itseään... no hänellä taitaa tuo koulutustausta olla aika matala. ja joo, saan suurta tyydytystä ja nautintoa siitä, että edes joku on minua huonompi =). paljon huonompi.

no nuo blogit voi kyllä tarkastaa ennen lähettämistä, ja vaikka tarkastaa kirjotusohjelmalla. niin mäkin teen, en laittaisi mitää kökkökirjoitusta jakoon muille. mutta oma blogini liittyykin työhöni, joten olen siinä erityisen tarkka. täällä nämä kirjotusvirheet on mulle ihan sama.

Oli kyllä harvinaisen kammottavaa luettavaa. Ei tainnut olla yhtään lausetta oikein. Täydellistä kieltä kukaan ei kai odota, mutta edes jotkut perusasiat voisi uskoa olevan hallussa.

[QUOTE="vieras";23200584]no nuo blogit voi kyllä tarkastaa ennen lähettämistä, ja vaikka tarkastaa kirjotusohjelmalla. niin mäkin teen, en laittaisi mitää kökkökirjoitusta jakoon muille. mutta oma blogini liittyykin työhöni, joten olen siinä erityisen tarkka. täällä nämä kirjotusvirheet on mulle ihan sama.[/QUOTE]

Juurikin niin, ja liittyyhän Martinankin blogi hänen työhönsä.

Uteliaisuuttani kävin kurkkaamassa - ja tosiaan- onpas huono kirjoitustaito Martinalla! Kirjoitus- ja yhdyssanavirheitä, kielioppivirheitä... Teksti kieltämättä kuin yläkouluikäisen näppiksestä.

Liekö käynyt edes peruskouluakaan loppuun asti :/...Aika karmeeta tekstiä.
6-luokkalaisetkin kirjoittaa parempaa suomea :(.Lopettas koko blogin pitämisen!
Ja onneksi ei pikku-Victoria tippunut lauteilta saunassa,kun ihan pakko oli tytöstä "alastonkuva" seiskan blogiin saada...Ääliö mikä ääliö!

Yhteistyössä