Voi HOOVETTI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Mies ei ole kotona koskaan, aamusta iltaan töissä.
Soittaa joka päivä lapsille 2v ja 4v.
Joka kerta kysyy että oletteko syöneet ja mitä. Lapset ei yleensä muista tai jaksa muistaa ja vastaavat tyyliin pannaria.
Sitten tää selittää että sano äitille että pitää syödä sitä ja tätä ja hedelmiä ja blaa blaa blaa.. sellasella äänellä että mä en oo taaskaan antanut niille ruokaa.

Se luulee että kun meillä ei ole jääkaappi täpösen täynnä herkkuja ym, me ei syödä lasten kanssa mitään ikinä koskaan ja ne näkevät nälkää.

Voi että mua vituttaa, muutenkin koko mies.

Ja, tottakai isompi kertoo aina että äiti hermostui jostain tai ettei antanut sitä ja sitä koska tein niin ym, siis ihan normaalia kasvatusta, mutta tuo mies kuvittelee sitten toisessa päässä että täällä on nyt kauhea sota ja mä olen tehnyt jotain hirveän radikaalia. Kun lapset touhaa samalla jotain kun ovat puoli tuntia puhelimessa kaiuttimen avulla, niin eivät edes jaksa keskittyä ja selittävät omalla tyylillään.

Sitten mies on huolissaan että onko ne nyt saaneet leikkiä ja ollaanko tapeltu ym, siis ihan ufojuttuja!

ja kaikkeen sillä on kommentti ja neuvo, ja ne poikkeaa aina siitä mitä olen lapsille hartaasti yrittänyt koko päivän selittää.
Ja jos mä kommentoin välissä, niin johan loukkaantuu että hän vaan yrittää puhua heidän kanssaan.

Vitsit kun ei se ole koskaan näkemässä sillä ei ole hajuakaan mitä täällä tapahtuu ja silti luulee tietävänsä kaiken.

Huuh, just selittää että voidaan ostaa sitä ja tätä...

Mua niin ärsyttää kun se ei ole koskaan kotona osallistumassa ja luulee tuolla korvaavansa kaiken että puhuu puoli tuntia per päivä puhelimessa ja lupailee kaikenlaista.

Yhteistyössä