Voi hölmöys! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Niinpä niin.. Totesin tossa juuri että kannattaa nuo tietyt tärkeet paperit pitää aina suht inhimillisesti saatavilla ettei tarvii koko kämppää purkaa ku niitä tarvii..

Nyt ku oon neljä vuotta ollu kotona tyttöö hoitamassa niin ei oo kauheesti ollu esim. työtodistuksille tarvetta. Torstaina sit mulle soitettiin yhdeltä ala-asteelta ja pyydettiin haastatteluun huomenna. Ja mukaan tietenkin tutkintotodistukset koulunkäyntiavustajan koulutuksesta jne.

Viimeyönä ku makasin sängys ja oottelin unta nii yhtäkkiä ku pesismailalla ois päähän lyöny ni tajusin ettei mulla oo aavistustakaan missä ne vois olla! No tänään sit puol päivää saanu kaikkia laatikoita ja kaappeja ja kansioita penkoo.. Tiesin kyllä että millasessa kansiossa ne on mutta siitä ei ollu mitää tietoo että missä se helkkarin kansio on!!

No just sit löysin sen ku olin purkanu puolet meidän vaatehuoneesta (ja se ON täynnä..) Sieltä se sit löyty, ylimmältä hyllyltä, takimmaisesta laatikosta..

Ja tästä viisastuneena, mä en koskaan enää laita mitää tärkeetä mihkää mutkan taakse! :D Niinpä niin.. :laugh:

Yhteistyössä