Voi höh tuota Ikeaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ikinä IKEAA prkl...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ikinä IKEAA prkl...

Vieras
Eilen käytiin hakemassa lipasto 199 euroa:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/departments/bedroom/10451?pageNumber=2

Tuo korkea Leksvik...

Niin eikös tuo vasen pikkulaatikko ole vinossa!!! Ja paljon onkin, näkyy kunnolla. Tuo on paria laatikkoa lukuunottamatta kasattu, ja tuotiin Ikean vuokra-autolla, kun ei ole omaa autoa. Eihän tuota saa purettua enää mihinkään alkuperäispakkauksiin, kun on naulattu osia ym.

Eli ei pääse palauttamaankaan... röyhkeyden huippu ja olen niin pettynyt!!!
En tiiä saako tuon vian ite korjattua, olen yrittänyt mittailla, olisko kisko jotenkin väärällä korkeudella, mutta mun mielestä ei... Laatikossa se vika ei ole, tekee molempien laatikoiden kanssa samaa, toisella puolella istuvat ihan nätisti...

Aargh!!! Älkää luottako Ikeaan on mun viestini teille :(

vaihda laatikoiden paikkaa. meillä oli kerran maskusta ostettu ja ihmeteltiin miksi on vinossa, kunnes koitettiin vaihtaa paikkaa ja kas nyt on suorana. en osaa selittää että miksi...

Ööööö... ihan kaikessa mahdollisessa tavarassa voi olla virheitä, ostit sitten lipastoon Ikeasta tai Vepsäläisestä tai makkaraa kaupasta. Eikä se ole varmaan Ikean vika, sinun sanojesi mukaan Röyhkeyden Huippu, jos sinulla ei ole autoa millä pääsisit tuotteen palauttamaan... Se on vähän että voivoi.

Mä olen pääsääntösesti tyytyväinen ikean tuotteisiin niinku muihinkin. Jokaisessa liikkeessä tavarassa yms jota ei ite ole tehny ja muualta ostanu voi olla valmistusvirhe. Tapahtuuhan niitä inhimillisiä erehdyksiä lekureillekkin saati sit huonekaluliikkeelle :D

ei auta paikan vaihtaminen, molemmat laatikot siinä aukossa yhtä vinoja, toisessa aukossa ei yhtään. Eli kai se siinä kiskossa jotenkin on se vika, mutta oon mittaillut, enkä havainnut suurempaa korkeuseroa niissä... Jos se on jotenkin käyrä, niin asia on toinen tietty... voisikohan pelkän kiskon vaihtaa?

jos meillä on ollu vikaa ikean tuotteissa- on vika yleensä ollu itsessä ja siinä kasaamisessa, eikä aina ole jaksanu lukea ohjeita loppuun, missä kerrotaan miten esim vinot laatikot/kaapin ovet oikaistaan :D

ei sitä tarttee pakata alkuperäispakkaukseensa. Toki, jos postitse palautat, niin sit, mut muuten ei tarttee. :)

Ikean reklamaatio toimii erittäin hyvin ja joustavasti. Suosittelen soittamaan niille ja kysymään, kuinka parhaiten saat sen niille palautettua.

Alkuperäinen kirjoittaja olava harmaana:
Mä olen pääsääntösesti tyytyväinen ikean tuotteisiin niinku muihinkin. Jokaisessa liikkeessä tavarassa yms jota ei ite ole tehny ja muualta ostanu voi olla valmistusvirhe. Tapahtuuhan niitä inhimillisiä erehdyksiä lekureillekkin saati sit huonekaluliikkeelle :D

Sama juttu. Ja mikä mun mielestä Ikeassa on parasta, on just tuo reklamaatio. Kiltisti vaihtavat mutinoitta ja toimittavat uudet tilalle nopeasti, jos jokin vaihtoon edes menee.

Niin ja se, että oot yrittäny koota sen, ei ole este palautukselle, jos syy on se, et sitä ei pysty kokoamaan luvatulla tavalla! :wave:

Vaikka kuinka oisit naulannu (jos oot ohjeiden mukaan tehny), niin ei estä. Jos oot omias sinne naulaillu, sit on eri asia..

TÄYTYYHÄN NIIDEN VAIHTAA SE VELOITUKSETTA. LUULISIN, ETTÄ SAATTE LAINATA VELOITUKSETTA UUDELLEEN VUOKRA-AUTOA, JOS VIKA ON IKEAN. EIHÄN PALAUTUS MUUTEN ONNISTU. SOITTO IKEAAN, JA SELVITÄ ASIA NIILLE, JOTTA SAATTE EHJÄN LIPASTON.

Mulla on vain hyviä kokemuksia Ikean asiakaspalvelusta ja virheellisen/sopimattoman tuotteen korvaamisesta tai vaihtamisesta.

Oletko ap edes soittanut Ikean asiakaspalveluun vai ihanko vain omissa liemissäs kiehut?

Ikean kalusteet on minusta olleet ihan hintansa arvoisia ja kerran olen joutunut palauttamaan tuotteen ja silloin saatiin heti uusi tilalle. Meillä on paljon Ikeaa ja olen ollut tyytyväinen.

Yhteistyössä