Voi hjemmetti! Miten maksaa luottokortilla netissä?

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Pitäis maksaa yks tilaus ja tähän mennessä olen käyttäny aina verkkopankin maksua, mut nyt se ei ole mahdollista.
Eli kortin numerohan on toi pitkä litania joka on kortin etupuolella? Ja tarkistusnumero pitäis olla takapuolella toi nimmarin liki oleva numero?
Mitä mä teen väärin et kokoajan tulee tieto et maksun vahvistus epäonnistui?
|O :headwall: |O :headwall:

Numerot oikein. Onhan nimi varmasti oikeassa muodossa, pitää olla täsmälleen samassa muodossa kuin kortissa kirjoitettuna (esim. Hale Rosalie F), samoin osoitteen (jos kysytään) pitää olla sama kuin luottokortin laskutusosoite.

En tiedä luottokortista, mutta electron piti ainakin verkkopankin sivuilla ensin hyväksyä verkkokäyttöön. Siellä on, ainakin nordeassa, kohta "kortit" ja jostain sieltä alta sitten se verkkokäyttö. Jospa tää auttaisi, vaikka tosiaan en nyt osaa sanoa puhunko "oikean" luottokortin kohdalla puuta heinää, kun kokemusta ei ole kuin electronista :/

Eli ensin sulla pitää olla käytössä se että voit maksaa sillä kortilla verkossa.
Sitten ei tarvi muuta kun se kortin numero, voimassaolo ja se pin koodi (kolme numeroa kortin takana) ja johan onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Osote on oikein, nimi on oikein. Ei prkle näitä taas

Onko voimassaoloa riittävän pitkälle? Muistaakseni joissain palveluissa on edellytetty, että pitää olla voimassa vielä tietyn aikaa oston jälkeen..

Voihan niillä olla palvelussakin joku vika eli sinä saatat tehdä kaiken ihan oikein ja se ei silti onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Osote on oikein, nimi on oikein. Ei prkle näitä taas

Onko voimassaoloa riittävän pitkälle? Muistaakseni joissain palveluissa on edellytetty, että pitää olla voimassa vielä tietyn aikaa oston jälkeen..

Voihan niillä olla palvelussakin joku vika eli sinä saatat tehdä kaiken ihan oikein ja se ei silti onnistu.

2/12 on voimassaolo aika. Täytyy kattoo tuolt verkkopankista et onks siel sit joku kohta miks tökkii.

muoks. liitetty verified by visa verkkopalveluun eli ei töki sen takia... Mä en ala |O

Yhteistyössä