Voi hittojen hitto, niin helposti ne kilot hiipii takaisin

• Viestiketjun aloittaja plm
  • Ensimmäinen viesti
plm
Pudotin tuossa taannoin painoa 18 kg ja olin vuoden verran normaalipainossa. Nyt painan jo 3 kg yli normaalipainon ylärajan ja alkaa hiukan paniikki hiipiä että tätäkö tämä elämä nyt, ikuista tasapainoilua. Melkein itku tulee kun pelottaa että mä repsahdan ihan totaalisesti.

W
Jaan tuskasi! Ainainen +- viiden kilon marginaali on vakio. Hullunkurisinta tässä kaikessa on se, että osaan laihtua mielestäni todella helposti. Pieleen menee siinä vaiheessa, kun en enää muista koko ajan vahtia ruokavaliotani. Vihaan kaikenlaista ylösmerkkailua ja suunnittelua. Tahtoisin elää vapaasti miettimättä ruokavaliota sen kummemmin.|O

"noh"
Tasapainoiluahan tämä on koko elämän, eikä yhtään helpota se tieto, että kun ikää tulee lisää pitää syödä koko ajan vähemmän, ettei kilot hiivi takaisin.

plm
Elämäntapamuutoksen mä arkiruokailuihin teinkin ja sen suhteen menee ihan ok mutta nyt on ollut kauheesti kaikkia juhlia ja bileitä yms joissa mennyt viiniä ja sipsejä yms.
Ilmeisesti en osaa kohtuutta niissä vieläkään. Huoh.

plm
Jaan tuskasi! Ainainen +- viiden kilon marginaali on vakio. Hullunkurisinta tässä kaikessa on se, että osaan laihtua mielestäni todella helposti. Pieleen menee siinä vaiheessa, kun en enää muista koko ajan vahtia ruokavaliotani. Vihaan kaikenlaista ylösmerkkailua ja suunnittelua. Tahtoisin elää vapaasti miettimättä ruokavaliota sen kummemmin.|O
Kuulostaa niiiin tutulta!
Laihduttaminen meni ihan kivasti mutta heti kun ei merkkaa ja laske, pieleen menee.

"vieras"
Elämäntapamuutoksen mä arkiruokailuihin teinkin ja sen suhteen menee ihan ok mutta nyt on ollut kauheesti kaikkia juhlia ja bileitä yms joissa mennyt viiniä ja sipsejä yms.
Ilmeisesti en osaa kohtuutta niissä vieläkään. Huoh.

No jos arkiruokailu on ok ja ongelmana vaan nuo juhlat yms., niin sitten lisäät vaan liikuntaa sen mukaan, että kulutat ne ylimääräiset herkut pois. Eli mässypäivän jälkeen tiedossa vähintään 1-2h ylimääräistä raskasta liikuntaa. ehkä jo se tieto, että rääkkiä on tiedossa, vähentää kiinnostusta ylenmäääräiseen herkutteluun.

Yhteistyössä