voi hittojen hitto, lomareissu ja koiranpentu. Ei meil taida olla muutavaihtoehtoa kuin ajella montasataa kilsaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Meillä 10v koira joka menossa anopille hoitoon kun me tehdään perheen kanssa kahdenyön lomareissu. Tää asia ok.

Mutta, me ollaan pitkään etsitty meille toistakoiraa. Ja nyt se taisi löytyä.

Koiranpentu on meistä lähes 200km päässä. Ollaan tälläviikolla ajamassa siellä päin. Eli pentu olisi tosi tosi fiksua hakea samalla reissulla.

Mutta toi lomareissu. Sitä ei peruta, on sitä niin kauan odotettu, Ja eihän me mitenkään voida noin pientä kaveria jättää samantien hoitoon. Mukaankaan ei voi ottaa.

Eli meidän täytyy varmaan vain silloin ekalla reissulla käydä paijaamassa pikkuista. Ja sitten reissunjälkeen lähteä erikseen hakemaan.

Vai onko parempia ideoita kellään?

Minä hakisin vasta reissun jälkeen penikan. Tietty sitä kovasti odottaa, mutta saapa sitten olla emonsa koulutettavana hieman pitempään?! :)

Ei meillä taida olla muita vaihtoehtoja kuin hakea vasta lomareissun jälkeen. Tottakai tää asia tehdään niinkuin pennunkannalta on paras. Muutenkin suuri muutos pikkuisella edessä.

Kunhan pohdin ja kiroan. Kaksi pitkään odotettua asiaa sattuu just yhtäaikaa. Mutta eihän me edes raaskittais jättää pientä hoitoon...

Juuh, en ymmärrä en, 200km pitkä matka? Mie käy töissä 120km päässä 3-4kertaa viikossa, ajamme joka toinen viikonloppu 250km mökille ja koiramme haimme 400km päästä.

Juuh, en ymmärrä en, 200km pitkä matka? Mie käy töissä 120km päässä 3-4kertaa viikossa, ajamme joka toinen viikonloppu 250km mökille ja koiramme haimme 400km päästä.

Kaikki on suhteellista. Onhan tuo 200 km mennen ja tullen 400 km. :)

200 kilsaa ei ole matka, eikä mikään.

Mulla oli 80 kilsaa kasvattajan luokse matkaa ja kävin katsomassa pentua 7 kertaa ennen, kuin se täytti 7 viikkoa ja muutti meille. Hae pentu siis sen jälkeen, kun olette reissunne reissanneet.

Niin joo, itse ajoin pari viikkoa sitten n 260 km suuntaansa pelkästään pentutapaamiseen. :)
Oli ilo nähdä koiran emo ja sisaruksia.

• Tykkää
Reactions: chef

Uusimmat

Yhteistyössä