Voi hitto, pissatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen syönyt muista syistä kk sisällä Tavanic- ja Kefexin-antibiootikuurit, Kefexinin aikana tuli pissatulehduksen oireita, viime lauantaina sain siihen Trimopan-kuurin vaikka pissanäyte oli puhdas. Kuuri loppui keskiviikkona. Nyt mulla on taas oireita, alavatsaan sattuu, pissatessa ei niinkään kirvele mutta vihloo ja tuntuu inhottavalta. Huomenna meen tk:hon muutenkin niin pitänee antaa taas näyte.
En kestä, en jaksa ja tuntuu että vedän itteni hirteen, tää on aivan kamalaa.

Älä välitä tyhmistä kommenteista, se on pissatulehdus. Juo paljon vettä, puolukkamehua, karpalomehua! Lämmin suihku ja pysy lämpimänä. Vältä sokeria. Tuntuu että juuri tuon Kefexin kuurin jälkeen tulee aina pissatulehdus. Pikaista paranemista!

miksi ihmeessä sä söit sellasen kuurin vaikka näyte oli puhdas?

Juo etikkavettä, älä syö mitään sokerista äläkä viljaa ennen ku menee ohi. Juo paljon vettä.

[QUOTE="sondersson";24702739]miksi ihmeessä sä söit sellasen kuurin vaikka näyte oli puhdas?

Juo etikkavettä, älä syö mitään sokerista äläkä viljaa ennen ku menee ohi. Juo paljon vettä.[/QUOTE]

Epäilivät että koska mulla oli Kefexin-kuuri menossa niin sen takia näyte oli puhdas. Ja pari tuntia ekan Trimopanin jälkeen oireet lieveni huomattavasti. Nyt alkoi uudelleen :(

[QUOTE="vieras ap";24702754]Epäilivät että koska mulla oli Kefexin-kuuri menossa niin sen takia näyte oli puhdas. Ja pari tuntia ekan Trimopanin jälkeen oireet lieveni huomattavasti. Nyt alkoi uudelleen :([/QUOTE]

jaa no sitten. Kokeile noita mainittuja keinoja, mulla on aina mennyt ohi niillä päivässä tai kahdessa. C-vitamiinia kannattaa myös ottaa jos sulta sellasta löytyy. Tuo etikkavesi on ihan hemmetin pahaa mutta auttaa hyvin.

[QUOTE="elina";24702729]Älä välitä tyhmistä kommenteista, se on pissatulehdus.[/QUOTE]
Se on virtsatietulehdus tai virtsatieinfektio, voidaan myös sanoa virtsaputken tulehdus ja uretriitti.
Mutta mikään pissatulehdus se ei ole, se virtsa ei ole infektoitunutta.

voi hyvänen aika ku täällä pitää pilkkua nussia. iät ja ajat ihmiset on puhunu pissatulehduksesta. Mutta kyllä jokainen varmaan sen tietää ettei se pissa ole tulehtunut vaan ne virtsatiet....

Hei ap, onko pissa näyte laitettu viljelyyn että tiedät mikä bakteeri siellä jyllää?

Yhteistyössä