Voi hitto mua ärsyttää ihmiset joilla on koira..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiraihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koiraihminen

Vieras
ja eivät ymmärrä miksi kaikki eivät rakasta heidän koiraansa tai miksi joku ei niistä tykkää.

Itselläni on ollut koiria ja tulee todennäköisesti olemaan taas joskus, eli en vihaa niitä.

Mutta miksei voi ymmärtää ettei kaikki pidä eläimistä???
miksei voi ymmärtää että jotain voi häiritä tai pelottaa jopa jos iso tai pieni koira hyörii jaloissa ja tulee nuuskimaan tai jopa hyppii päälle.

Pelkkä koiran läsnäolo voi saada aikaan paniikin, kuten meidän tytöllä, ja sitä ei ymmärrä edes lähisuku. Hitto.
pelosta ollaan yritetty päästä eroon mutta sitä ei auta kun ihmiset joihin tyttö luottaa eivät ota pelkoa tosissaan ja tuovat koiransa luo lupauksista huolimatta.

Ja tuohon pelkoon on syy; arvaamaton koira.

Mä olen koiranomistaja, mutta ymmärrän, ettei kaikki pidä koirista. En mäkään erityisemmin pidä vieraista lapsista ja sitäkin on monen vaikea ymmärtää.

ja siis pointti mulla oli se että jos ei pidä koirista niin luokitellaan koiravihaajaksi joka on katkera eikä ymmärrä mistään mitään..Esim mun eräs sukulaiseni vie koiransa (pienet) kauppaan ja ihan mihin tahansa menee itsekin, jopa vieraan autoon jossa hyppivät sinne tänne.
Ja jos joku sanoo vastaan, on hän ilkeä, tyhmä, itsekäs, ei ymmärrä mitään ym ym ym....

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olen koiranomistaja, mutta ymmärrän, ettei kaikki pidä koirista. En mäkään erityisemmin pidä vieraista lapsista ja sitäkin on monen vaikea ymmärtää.

tämä kyllä tuntuu monelle olevan vaikeaa ymmärtää.. Itselläni on 3 lasta mutta en silti pidä muiden lapsista...

Ja noitten koirien kanssa on kyllä todella rasittavaa kun ihmiset päästää isojakin koiria ihan pienen lapsen viereen. Kyllähän lapsi vähemmästäkin alkaa koiria pelätä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja siis pointti mulla oli se että jos ei pidä koirista niin luokitellaan koiravihaajaksi joka on katkera eikä ymmärrä mistään mitään..Esim mun eräs sukulaiseni vie koiransa (pienet) kauppaan ja ihan mihin tahansa menee itsekin, jopa vieraan autoon jossa hyppivät sinne tänne.
Ja jos joku sanoo vastaan, on hän ilkeä, tyhmä, itsekäs, ei ymmärrä mitään ym ym ym....
Sama se on lasten kanssa.... jos sanot, ettet erityisemmin p idä vieraista lapsista, olet lastenvihaaja. Minusta siitä, ettei pidä jostakin, on vielä aika pitkä matka vihaamiseen.

Spore on oikea shokkihoitopaikka koirien omistajille. Kiinalaiset eivat tykkaa isoista koirista. Pelkaavat niita. Sellainen polyhuiskan kokoinen koira menettelee, Muslimit taas eivat muuten hyvaksy koiria. Ei auta kuin hyppaa vahan sivuun kun paikallsia kavelee vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja koiraihminen:
ja eivät ymmärrä miksi kaikki eivät rakasta heidän koiraansa tai miksi joku ei niistä tykkää.

Itselläni on ollut koiria ja tulee todennäköisesti olemaan taas joskus, eli en vihaa niitä.

Mutta miksei voi ymmärtää ettei kaikki pidä eläimistä???
miksei voi ymmärtää että jotain voi häiritä tai pelottaa jopa jos iso tai pieni koira hyörii jaloissa ja tulee nuuskimaan tai jopa hyppii päälle.

Pelkkä koiran läsnäolo voi saada aikaan paniikin, kuten meidän tytöllä, ja sitä ei ymmärrä edes lähisuku. Hitto.
pelosta ollaan yritetty päästä eroon mutta sitä ei auta kun ihmiset joihin tyttö luottaa eivät ota pelkoa tosissaan ja tuovat koiransa luo lupauksista huolimatta.

Ja tuohon pelkoon on syy; arvaamaton koira.

Ja toiset ei voi tajuta ette heidän lasten tekemiset kiinnosta eikä todellakaan jaksa katsoa tunti kaupalla penskojen valokuvia.

Ja sitten on ihmisiä, jotka vihaavat lähestulkoon kaikkia.

Itsekin kyllä pelkään isompia koiria. Mutta useimmista ihan tykkään kunhan vaan emännät ja isännät viitsisivät kerätä ne jätökset. Suvaitsevaisuutta, suvaitsevaisuutta

Mä en kyllä mahda sille mitään, että en jotenkin luota ihmisiin, jotka eivät pidä eläimistä. Eläin on kuitenkin vilpitön ja viaton ja vailla kieroja ajatuksia; siinä mielessä hienompi luomus kuin ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Mä en kyllä mahda sille mitään, että en jotenkin luota ihmisiin, jotka eivät pidä eläimistä. Eläin on kuitenkin vilpitön ja viaton ja vailla kieroja ajatuksia; siinä mielessä hienompi luomus kuin ihminen.

Niin on vastasyntynytkin, silti on ihmisiä jotka eivät niistä pidä tai eivät halua niitä lähelleen.

Aika hatara peruste sille voiko toiseen luottaa vai ei.
Mä tiedän monta ihmistä jotka rakastavat eläimiä mutten koskaan luottaisi heihin muiden ominaisuuksiensa takia. Ja toisinpäin.

Niinpä. Usein koiranomistajat myös vähättelevät muiden allergioita: "Ei siitä mitään oireita voi tulla jos samassa bussissa istuu" - todellakin voi tulla ja monille tuleekin.
Itsellänikin on ollut koira ja tosiaan tykkään koirista, mutta monet tutut vähättelevät allergian haittaa niin että ärsyttää.

Niin ja koiranomistajana vihaan sitä, että lasten vanhemmat eivät vaivaudu kertomaan lapsilleen, että koiria kohti ei saa juosta / vieraita koiria ei saa lähestyä kysymättä ensin koiranomistajalta lupaa; koiratkin voivat pelätä lapsia.

Minäkin aina sanon (kun joku kysyy onko kiltti koira) ettei se ole VIELÄ purrut ketään enkä usko vastaisuudessakaan purevan.Mutta varoitan kuitenkin.Koira on kuitenkin eläin eikä niistä ikinä tiedä.

Niin minäkin olen nyt niiiinn ärsyyntynyt ainakin yhdestä koirasta tai oikeammin koiran omistajasta. Eilen klo 22 aikoihin alkoi yläkerran koira haukkua jota kesti 3 tuntia sitten vähän aikaan hiljaista ja seuraavaksi alkoi ulina ja taas haukkuminen. Ja sitä kesti ja kesti ja kesti, argghhh...ei tainnut koiran omistaja olla kotona kun koira sai noin mekastaa. Ei käy pidemmän päälle tuollainen homma kerrostalossa. Pitäis ottaa puheeksi, kun nyt vain tietäsi mistä asunnosta on kyse.

Ei koirissa mitään vikaa ole, mutta en tykkää, että meille tulevat vieraat tuovat koiransa meille sisätiloihin. En vaan voi sulattaa sitä, ettei edes lupaa kysytä, että saako meille tuoda koiraa tai ylipäätään mitään lemmikkejä.

Yhteistyössä