Voi hitto, kun tolle pojalla ei kelpaa mikään ruoka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
:headwall: ärsyttää ja toisaalta oon neuvoton. Eilenä esimerkiksi oli broileripannua (kasviksia, pastaa, broileria, sulatejuustoa ja ruokakermaa, plus mausteet) ja tänää tomaattinen nakkikeitto, ei syöny kumpaakaan. Sitte vinkuu nälkää kokoajan, en oo antanu ku ruoka-aikoina syödä, eli nyt annoin sitten jogurttia välipalaksi, ni ei kelpaa sit sekään :/ Syöhän se kaikkia lempiruokia, mutta en mä voi aina vääntää jauhelihakastiketta tai lihapullia täällä. Ärsyttää vaan, kun se on niin ronkeli, tosin olinhan mä itsekin lapsena ja taidan hieman olla vielä nykyisinkin.

Meillä on tohon taaperoon uponnut aika hyvin se, että maistaa pitää kaikkea mutta syödä ei oo pakko.

Mä olen myös kamalan ronkeli ruokien suhteen mutta on ollut pakko ottaa itseään niskasta kiinni (jo aikasemmin siskon pojan kanssa kun ollut tekemisissä ) ja on joutunut itsekin esimerkkinä maistelemaan kaikkea ällöä. Ja kas kummaa, jotkut ällötykset onkin oikeastaan ihan hyviä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ettei se vaan olis sitten ottanu mallia sulta?

No mut ei meillä oo ruokana sellasta sapuskaa, mistä mä en pidä, ja olen kyl yrittäny välttää sitä, että sanon jotain ruokaa pahaksi tms. eli kyllä meillä kaikki muut syö ihan hyvällä ruokahalulla ja varsinkin mä vedän paljon kasviksia ja hedelmiä (kasvikset ruuassa tökkii eniten pojalla).

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ettei se vaan olis sitten ottanu mallia sulta?

No mut ei meillä oo ruokana sellasta sapuskaa, mistä mä en pidä, ja olen kyl yrittäny välttää sitä, että sanon jotain ruokaa pahaksi tms. eli kyllä meillä kaikki muut syö ihan hyvällä ruokahalulla ja varsinkin mä vedän paljon kasviksia ja hedelmiä (kasvikset ruuassa tökkii eniten pojalla).

No sitten... Se on vaan perinyt sun ronkeli-geenit. :D Muakin välillä hirvittää mitä mein lapsesta tulee, kun äiti ja isä on molemmat omalla tavallaan nirsoja. Vaikka mekin toki yritetään ettei se huomaisi sitä.

Yhteistyössä