Voi hitto että taas ärsyttää, tällä kertaa enemmän ihan OMA ÄITINI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkausta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkausta

Vieras
Tekee ihan kaiken päinvastoin miten minä ja mies pyydetään, siis kyse meidän esikoistytöstä. Hakkaa pöytään, ja opettaa lasta siis lyömään pöytään, polttaa vieressä vaikka on pyydetty jos ei polttaisi. Antaa pusuja suulle, ja vieläpä kun on ketjupolttaja, niin yök :X Itsekään kun en anna suulle mahdollisen karieksen tarttumisen takia! Sitten eilen kun oltiin syömässä, niin meinaspa antaa tomaatin palan OMALTA LAUTASELTAAN, ja OMALLA haarukallaan tytölle, kunnes tajusi, että minä näen eikä antanutkaan. Tiiä sitten onko syöttänyt samoilla välineillä kun tyttö oli hoidossa pe-la. :( Ällöttää! Ja sitten ärsyttää sekin, että aina kun käydään, niin väkipakolla antavat kaikkea herkkuja, pullaa, piirasta, suklaata jne. vaikka me miehen kanssa kielletään. Siis ihan vaan ärsyttääkseen minua tekevät näin. Kohta viiti enää ees käyä. Mun sanomisilla ei oo mitään virkaa koskaan, ja kyseessä kuitenkin MINUN JA MIEHENI LAPSI. Luulis että oman lapseni asioista päätämme minä ja mies. Ja tekipä anoppi tänään saman, kun mun äitini, syötti omasta pashastaan! PRKL! "#¤%&/( Hemmetti että ottaa päähän!

niin ja kaiken huippu oli se, että kun minä ja mies kerrottiin että jätetään automme heille käyttöön kun lapsi menee hoitoon, niin että jos jossain käyvät, niin ei tarvi istuinta irrottaa jne, niin äitini siihen sanoo: " menee sellaiset matkat sylissäkin" Voi hemmetti että annoin kuulua, tein kyllä selväksi, ettei senttiäkään auto liiku jos lapsi ei ole asianmukaisessa istuimessa ja KIINNI! Ettäs tietää.

sellasia ne on.. ei meilläkää kuuntele anoppi yhtää vaikka sanoo sille, että ei saa antaa mehua, ei karkkia ei mitään. mitä lie se tollekki syöttäny, ku on ollu hoidossa.
älä anna hoitoon. sanot, että minä ite päätän miten lapseni kasvatan ja syötän.

Sä liittele monia asioita,teet kärpäsestä härkäsen...relaa ihminen välillä...voivoi jos se mummo nyt antaa herkkuja kun laps käy siellä,maailma kaatuu..

Jep, sama vika. Mulla tämä henkilö vaan on anoppi. Syötää reilun vuoden ikäiselle tytölle keksejä ja kakkua jne. ja omalta lautaseltaan omalla lusikallaan. Oli tarjoamassa hörppyä kahvikupistaankin. Jessus.

Oon selittänyt ehkä tuhat kertaa, ja selitin taas, ettei meillä syödä samoilla välineillä karieksen tarttumisen takia. Anoppi tuhahtaa ja sanoo, että "nykykersoilla on niin hyvät hampaat", että mun hössötys on turhaa. "Ennen vanhaan saatiin tekarit jo nelikymppisenä, toista se oli silloin..." Teki mieli karjua että niihin vanhoihin hyviin aikoihin ei nyt ole meidän perheessä tarkoitus palata, mutten viitsinyt. Ei taida auttaa sarkasmi.

Onneks nähdään harvoin. Tosin anoppi ei tajua, että ei tulla näkemään ainakaan useammin, kun mä en jaksa vääntää sen kanssa siitä, että lapsen vanhemmat päättää, piste.

Alkuperäinen kirjoittaja voi jeesus mikä ämmä:
Sä liittele monia asioita,teet kärpäsestä härkäsen...relaa ihminen välillä...voivoi jos se mummo nyt antaa herkkuja kun laps käy siellä,maailma kaatuu..

:D :D :D Melko hyvät naurut annoit ;) Siis jos mun äiti lätkäsee 1 vuotiaalle käteen kokonaisen PULLAN, ja MÄ olen se joka sitten valvoo sen takia että tyttö huutaa vatsavaivoja, niin mä todellakin teen kärpäsestä härkäsen, tai jos tyttö saa kokonaisen mokkapalan! Ja onpa meidän äiti tuosta kahvistakin joskus höpöttänyt, minkä joku muukin tuolla mainitsi! Saakeli kun oma vatsanikaan kestä kahvia, niin pitäs muka lapselle, 1 vuotiaalle antaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Miksi annatte lapsen hoitoon? Ei kävis itellä edes mielessä antaa tuommoselle lasta hoitoon joka ei vanhempien ohjeita kuuntele tai vanhempia yleensäkkään pätkääkään kunnioita.

TOTTA TOSIAAN!Meillä ei siis viety, ennen kun oppi käyttäytymään, eli käytännössä vasta sitten, kun lapset osas itse sanoa. Aina oltiin itse mukana siihen asti. Meillä siis tuputustilanne on sama, mutta ONNEKSI ei polteta ollenkaan tupakkaa ja autoilla ei tarvinnut, kun hoitoon menivät joskus.

Tuo tupakointi on kyllä täysin perseestä, enkä tule koskaan ymmärtämään lapsen seurassa röökaamista...iso yäk!

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Miksi annatte lapsen hoitoon? Ei kävis itellä edes mielessä antaa tuommoselle lasta hoitoon joka ei vanhempien ohjeita kuuntele tai vanhempia yleensäkkään pätkääkään kunnioita.

TOTTA TOSIAAN!Meillä ei siis viety, ennen kun oppi käyttäytymään, eli käytännössä vasta sitten, kun lapset osas itse sanoa. Aina oltiin itse mukana siihen asti. Meillä siis tuputustilanne on sama, mutta ONNEKSI ei polteta ollenkaan tupakkaa ja autoilla ei tarvinnut, kun hoitoon menivät joskus.

Tuo tupakointi on kyllä täysin perseestä, enkä tule koskaan ymmärtämään lapsen seurassa röökaamista...iso yäk!

Niin, pakkokai se on alkaa niin tekemään... Harmi vaan kun se on sitten meidän, minun ja miehen kahdenkeskiselle ajalle heips vaan, sillekin vähälle mitä nyt on.

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:
Vähissä oli meidänkin aika, mutta rakkaus jaksattaa..:) Lapset, niin ihanat ja olihan meillä illat ja yöt ja lasten kanssa vietettykin aika oli ihan priimaa....

Totta! :) Onko sun lapset jo niin vanhoja, että asuvat omillaan, vai miksi puhut menneessä aikamuodossa?

ei ole pakko tuoda hoitoon, kun niitä ei kuitenkaan osata hoitaa.
saavat niin paljon tuhoa aikasex käydessään, että alkaa tulla kalliksi. viime kerran saldo; vierashuoneessa revitty tapetti, keittiön verhot leikelty, kaksi taulua pois paikoiltaan ja kaikki neulelangat sekaisin, saumurin langoitus sekaisin... jne jen

No sanot sille sitten, että eipä tartte sun tätä lasta enää vahtia, jos jatkat tuota rataa. Herranjestas, otatte vaikka jonkun MLL:n lastenhoitajan jos jonnekin on niin pikipakko päästä ilman lasta.

Yhteistyössä