P
purkausta
Vieras
Tekee ihan kaiken päinvastoin miten minä ja mies pyydetään, siis kyse meidän esikoistytöstä. Hakkaa pöytään, ja opettaa lasta siis lyömään pöytään, polttaa vieressä vaikka on pyydetty jos ei polttaisi. Antaa pusuja suulle, ja vieläpä kun on ketjupolttaja, niin yök :X Itsekään kun en anna suulle mahdollisen karieksen tarttumisen takia! Sitten eilen kun oltiin syömässä, niin meinaspa antaa tomaatin palan OMALTA LAUTASELTAAN, ja OMALLA haarukallaan tytölle, kunnes tajusi, että minä näen eikä antanutkaan. Tiiä sitten onko syöttänyt samoilla välineillä kun tyttö oli hoidossa pe-la.
Ällöttää! Ja sitten ärsyttää sekin, että aina kun käydään, niin väkipakolla antavat kaikkea herkkuja, pullaa, piirasta, suklaata jne. vaikka me miehen kanssa kielletään. Siis ihan vaan ärsyttääkseen minua tekevät näin. Kohta viiti enää ees käyä. Mun sanomisilla ei oo mitään virkaa koskaan, ja kyseessä kuitenkin MINUN JA MIEHENI LAPSI. Luulis että oman lapseni asioista päätämme minä ja mies. Ja tekipä anoppi tänään saman, kun mun äitini, syötti omasta pashastaan! PRKL! "#¤%&/( Hemmetti että ottaa päähän!