voi hiton discshop... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
eilen tilasin sieltä 6 leffaa ja siin luki, et jos tilauksen tekee ennen klo15 niin leffat tulee seuraavana päivänä kotiin. tilasin ne klo13 maissa, mut eipä tullu tänään.. kipeelle lapselleni jo hehkutin et saadaan uutta katsottavaa kun maa aikojen alussa tulee keskiviikkona :headwall:

No mä itse en kyllä koskaan luota noihin toimitusaikoihin mitä mainitaan. Siks en ehkä olis menny lapselle hehkuttamaankaan leffojen olevan tiettynä päivänä kotona, ehkä maininnu et on tulossa, mut en tiedä mikä päivä ehtiivät.

mä oon tilannu paljon discshopista ja ne on tullu tosi nopeeta, homma on toiminu puolin ja toisin. nyt vasta huomasin ton et seuraavana päivänä kotona eikä käynyt mielessäkään miksei olis... ei toi lapsi tähän pettymykseen nyt kuole, mut harmittaa kumpaakin. jossittelu ei nyt enää auta kun kerta menin jo avaan suuni :D

Alkuperäinen kirjoittaja pipsa-80:
mulle on kyllä tullut aina silloin kun on pitänytkin. olisko ollut tipäisesti loppu? huomasitko katsoa

juu katsoin, ei oo loppu.. mut siis siel lukee sivuilla et se on toimitettu, eli onko posti nyt jotenkin "ryssiny" ? no, kaippa ne huomena on perillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja pipsa-80:
mulle on kyllä tullut aina silloin kun on pitänytkin. olisko ollut tipäisesti loppu? huomasitko katsoa

juu katsoin, ei oo loppu.. mut siis siel lukee sivuilla et se on toimitettu, eli onko posti nyt jotenkin "ryssiny" ? no, kaippa ne huomena on perillä :)

vika voi ihan hyvin olla postissa.