VOI HERRAN JESTAS MITEN TOI ROSA OTTAA TOSISSAAN!!!

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Minusta oli ikävää, että molemmat juontajat siinä alkoivat oikein osoittelemaan sitä itkemistä ja kiinnittivät siihen exstrahuomiota. :/ Jotkut on herkkiä, so? Siltä tuli itku, so? Miksi se on niin iso juttu? Miksi Vapunkin piti oikein tarttua siihen itkuun ja tavallaan nolata sitä. Äst. Ettekö tajua, että tanssin tunnelmaan voi eläytyä ja silloin voi tulla itku.

totta
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minusta oli ikävää, että molemmat juontajat siinä alkoivat oikein osoittelemaan sitä itkemistä ja kiinnittivät siihen exstrahuomiota. :/ Jotkut on herkkiä, so? Siltä tuli itku, so? Miksi se on niin iso juttu? Miksi Vapunkin piti oikein tarttua siihen itkuun ja tavallaan nolata sitä. Äst. Ettekö tajua, että tanssin tunnelmaan voi eläytyä ja silloin voi tulla itku.
Mutta Vappu on ennenkin möläytellyt. En ymmärrä miten se on tohon valittu juontajaksi. Varmaan olisi ollut sopivampiakin. Mulle ei tuu nyt mieleen, mutta takaraivossa jossain jyskyttää et on lapsellisen tökörösti ennenkin haastatellut.

en ennen tieenytkään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyl, sitä helposti itkee kun on pannut itsensä kunnolla peliin. Kyl mäkin tirautin parit kyyneleet opinnäytetyön esitystilaisuudessa, herkäksi vetää.
Voi, mä vollasin oikein kunnolla kun ohi, jotenkin niin jännitin läpimenoa.

gerpera
Rosa kirjoitti josain naistenlehdes et o kovin tunteikas ihminen, jos naurattaa ni täydestä sydämestään nauraa ja jos itkettää ni sama juttu. Kyl oli nii tunteikas kappale et en yhtään ihmettele. Rosa mielestäni suloinen.
Väärä pari tippui. Wilson...en ymmärrä kuka sitä äänestää...

hmm
ennen pidin Vapusta, mutta sitten meidän häät-ohjelmassa mun mielestä kyllä munasi itsensä tosi pahasti. En sen jälkeen oo enää tykännyt..sais vähä miettiä, mitä suustansa päästää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ennen pidin Vapusta, mutta sitten meidän häät-ohjelmassa mun mielestä kyllä munasi itsensä tosi pahasti. En sen jälkeen oo enää tykännyt..sais vähä miettiä, mitä suustansa päästää.
Mulla on ihan sama juttu. Se oli jotenkin niin ala-arvoista toimintaa. Ja jotenkin se oma ero vielä lisäsi sitä kontrastia, ohjelmahan oli kai kuvattu ennen hänen eroaan.

Yhteistyössä