Peesi :/Alkuperäinen kirjoittaja July:Joo, siinä on oikeen täydellisyyden tavoittelija nro YKSI! Kauheeta ois olla tollanen perfektionisti.
Mitä ihmeen vikaa siinä nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja July:Joo, siinä on oikeen täydellisyyden tavoittelija nro YKSI! Kauheeta ois olla tollanen perfektionisti.
Niimpä. Arvostelijoiden sietää mennä tanssitunnille ja näyttää sitte osaamisensa suorassa lähetyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mitä ihmeen vikaa siinä nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja July:Joo, siinä on oikeen täydellisyyden tavoittelija nro YKSI! Kauheeta ois olla tollanen perfektionisti.
Ärsyttävä ihminen toisinaan, mutta hyvin on tanssinut mun mielestä.
Kukas sen tanssitaitoa on arvostellutkaan ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niimpä. Arvostelijoiden sietää mennä tanssitunnille ja näyttää sitte osaamisensa suorassa lähetyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mitä ihmeen vikaa siinä nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja July:Joo, siinä on oikeen täydellisyyden tavoittelija nro YKSI! Kauheeta ois olla tollanen perfektionisti.
Ja mitähän vikaa täydellisyyden tavoittelussa on?Alkuperäinen kirjoittaja July:Joo, siinä on oikeen täydellisyyden tavoittelija nro YKSI! Kauheeta ois olla tollanen perfektionisti.
En tarkottanutkaan sitä. Vaan kun se on vaikeaa touhua ja jos siinä haluaa olla hyvä (ja Rosa ON) niin pienet virheet harmittaa itseä suunnattomasti ja keskittymisen täytyy olla täydellistä. Se aiheuttaa monenlaisia tunteita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kukas sen tanssitaitoa on arvostellutkaan ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niimpä. Arvostelijoiden sietää mennä tanssitunnille ja näyttää sitte osaamisensa suorassa lähetyksessä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mitä ihmeen vikaa siinä nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja July:Joo, siinä on oikeen täydellisyyden tavoittelija nro YKSI! Kauheeta ois olla tollanen perfektionisti.
samaa vois sanoa sitten meikäläisestä enkä ole. prkl.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Sanokaa mun sanoneen: Rosa on raskaana! Siitä noi finnit naamassa sekä tunteiden purkaus!
Oiskohan!? Miks se sit oli niin innoissaan siitä skumpasta että oikeen hyppelehti?Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Sanokaa mun sanoneen: Rosa on raskaana! Siitä noi finnit naamassa sekä tunteiden purkaus!
Peesi tähän.Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen myös:Voi herranjestas miten joku ottaa jonkun tanssikilpailuohjelman niin tosissaan, että tulee netissä HUUTAMAAN siitä.
katoin samaa mu se puku vaan tais olla sen mallinen et vois luulla et on raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mutta onko Vappu raskaana? :xmas: