Voi herra isa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oilee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siistiä; Äijä oli varmaan päästään vialla kun mut valitsi. :D

Ajatella, mä olen varmasti siis luonteeltani niin ihana, ettei tikkuutta juuri huomannutkaan kun äly häikäisi.

Mitä ei ilmeisesti voi sanoa suurimmasta osasta palstalaisia, kiitos taas haukuista ja yökkäilyistä. :flower:

Taitaa kateus vaikuttaa kommentteihin. Miksi laihoja saa aina haukkua päin näköä? Makuja on niin monia, oma mies tykkää pienistä ja laihoista, ei kai se muuten mun kans olis ja ois tykännyt moni muukin ;). Jos teidän miehenne pitää pullukoista, niin olkaa iloisia. Pääasiahan on se, että tulee toimeen itsensä ja muiden kanssa, koosta viis.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Taitaa kateus vaikuttaa kommentteihin. Miksi laihoja saa aina haukkua päin näköä? Makuja on niin monia, oma mies tykkää pienistä ja laihoista, ei kai se muuten mun kans olis ja ois tykännyt moni muukin ;). Jos teidän miehenne pitää pullukoista, niin olkaa iloisia. Pääasiahan on se, että tulee toimeen itsensä ja muiden kanssa, koosta viis.

näinpä... tai ehkei kateus, koska eihän tuo liikalaihuus nyt niin esteettistä oo, mut en mäkään ymmärrä miks laihoja voi haukkua, mut jos kyseessä olis joku liian lihavan kuva niin alottaja haukuttais pystyyn..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
En todellakaan ole kateellinen. Hoikka on nättiä, mutta ei tuollainen ole nätti.

Ja antaa vapaasti tulla haukkuja tänne läskikasan suuntaan :laugh: :laugh:

Läskisi eivät mua liikuta, mutta käytöstapojasi voisit hioa.
Ihan vähän vaan, kun et sanonut kuin vähän ikävästi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
En todellakaan ole kateellinen. Hoikka on nättiä, mutta ei tuollainen ole nätti.

No tuo Nicole ei vain ole nätti tuossa kunnossa, minkäs mä sille voin. Hän oli paljon kauniimpi ennen.

Tiedän, että on ihmisiä jotka eivät tahallaan itseään laihduta tuohon kuntoon eivätkä saa painoa nostettua vaikka mikä olisi. Mutta eiköhän Nicolen tapauksessa ole kyse laihduttamisesta, apua hän kyllä tarvisi että ei mene enää pahemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

No tuo Nicole ei vain ole nätti tuossa kunnossa, minkäs mä sille voin. Hän oli paljon kauniimpi ennen.

Tiedän, että on ihmisiä jotka eivät tahallaan itseään laihduta tuohon kuntoon eivätkä saa painoa nostettua vaikka mikä olisi. Mutta eiköhän Nicolen tapauksessa ole kyse laihduttamisesta, apua hän kyllä tarvisi että ei mene enää pahemmaksi.

Nii-ih, jos painosta ei tehdä ulkonäkökysymystä ei ole syytä laihduttaa itseään sen vuoksi turhan hoikaksi.

Yritettäisiinkö?
Kaikki?
Jookos?

Makuja on monia, vaikka tuntuis suurelta ihmeeltä, niin jotkut pitää todella laihoista, aivan kuin toiset ylipainoisista... Eli se mikä sinusta on nättiä ei toisesta välttämättä ole ja toisinpäin.