Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla täysin sama ongelma. Minkä ikänen olet? mä vm 75 ja kaverin kanssa on mietitty et nykyajan (varsinkin) teini-ikäset on menettäny vanhan kunnon vyötärön ja siks vaatteet on tasapaksuja. Onneksi osan pystyy näppärä ite korjaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Sopivia vatteita ei löydy minkään kokoiselle! Ne on niin omituisen mallisia! Mulla on iso p*rse, joten kaikki vaatteet on vyötäröltä liian isoja ja roikkuu rumasti ja eteen mahan kohdalle tulee kamala pussi, kun köyttää vyöllä kiinni ja tää sama ongelma on ollu joka koossa, koosta 36 nykyiseen 38-40, joskus jopa 42 ja itseasiassa mitä isompi koko, sitä isommaksi toi ongela tulee, eli 42 housut on ihan ok reisistä ja pepusta, mutta kun ne _levenee_ lantiolta ylöspäin! Eihän kukaan voi olla sen mallinen:??Kyllä mä tiedän, että omena vartalo on tiimalasivartaloa yleisempi, mutta toi menee jo älyttömyyksiin, että oletus on, että vyötärön ympärys on _isompi_ kun lantion ympärys! JOten ei auta kun tunkea se perse 38 housuihin ja käyttää puntillisia mummo-pikkareita, ettei pikkuhgousujen rajat näy takapuolessa...
Mulla on ihan sama ongelma! Tosi ikävältä näyttää, kun housunkaulus lepattaa ja pullistelee puseron tai paidan alla, ja perse kiristää! Vöitä inhoan, en ikinä käytä niitä, joten aina pitää vähän kaventaa vyötäröltä housuja, ettei ne lenksu päällä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:![]()
Laitoin tän nyt viel oikein näkyville.
Alkuperäinen kirjoittaja yööks:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:![]()
Laitoin tän nyt viel oikein näkyville.
toi kun ei vaan oo mun mielestä YHTÄÄN nätti taikka seksikäs
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinkahan pitkä hän mahtaa olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Miusta sais varmaan 2,5 nicolee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Sellainen mies joka pitää tuota seksynä, on päästään vialla. Eikä ole terve mieli silläkään joka itsensä tahallaan tuohon kuntoon laihduttaa.
Mimmali sanot olevasi, M-L kokoa. Nehän on aivan normaalikokoja ja sen kokoinen nainen näyttää NAISELTA ja seksikkäältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Sellainen mies joka pitää tuota seksynä, on päästään vialla. Eikä ole terve mieli silläkään joka itsensä tahallaan tuohon kuntoon laihduttaa.
Mimmali sanot olevasi, M-L kokoa. Nehän on aivan normaalikokoja ja sen kokoinen nainen näyttää NAISELTA ja seksikkäältä.
Tästä tulee mieleen se, kun iteki oon kokoa M-L (joissakin vaatteissa jopa S saattaa mennä, paidoissa..) mutta siltikin mulla on liki 10kg vara pudottaa ihan helposti. Kai pituus tekee (alle 160)... Ja ne ylimääräiset näkyy ja ne ei ole seksikkäitä..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:itekkö te itteenne määrittelette , siis mikä on seksikästä ????
ei ymmärrä taaskaan , ei sitte millään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:itekkö te itteenne määrittelette , siis mikä on seksikästä ????
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:itekkö te itteenne määrittelette , siis mikä on seksikästä ????
Laitanpa yv:tä.