Voi herra isa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oilee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:x
24.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Sopivia vatteita ei löydy minkään kokoiselle! Ne on niin omituisen mallisia! Mulla on iso p*rse, joten kaikki vaatteet on vyötäröltä liian isoja ja roikkuu rumasti ja eteen mahan kohdalle tulee kamala pussi, kun köyttää vyöllä kiinni ja tää sama ongelma on ollu joka koossa, koosta 36 nykyiseen 38-40, joskus jopa 42 ja itseasiassa mitä isompi koko, sitä isommaksi toi ongela tulee, eli 42 housut on ihan ok reisistä ja pepusta, mutta kun ne _levenee_ lantiolta ylöspäin! Eihän kukaan voi olla sen mallinen:?? :o Kyllä mä tiedän, että omena vartalo on tiimalasivartaloa yleisempi, mutta toi menee jo älyttömyyksiin, että oletus on, että vyötärön ympärys on _isompi_ kun lantion ympärys! JOten ei auta kun tunkea se perse 38 housuihin ja käyttää puntillisia mummo-pikkareita, ettei pikkuhgousujen rajat näy takapuolessa...
Mulla täysin sama ongelma. Minkä ikänen olet? mä vm 75 ja kaverin kanssa on mietitty et nykyajan (varsinkin) teini-ikäset on menettäny vanhan kunnon vyötärön ja siks vaatteet on tasapaksuja. Onneksi osan pystyy näppärä ite korjaamaan.

No samaa ikäluokkaa ollaan, mä olen -74.
Juu, muotolaskoksia vaan värkkäämään joka vaatteeseen...mut on se silti ärsyttävää, ettei saa kaupasta sopivia! Ja farkkuihin on hankala värkätä niitä laskoksia!
espritin Classic farkut oli tosi hyvät ja ne *keleet lakkas tekemästä niitä! Nyt olen sit ollu 5 vuotta ilman farkkuja :headwall: KappAhallista ostin D-mitoitetut vähän aikaa sitten ja ne sopii jotenkin, mutta putoamaan nekin tuppaa :/ . Ne saa sentään köytettyä vyöllä päälle niin, ettei ne oo ihan pellehousujen näköiset!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sopivia vatteita ei löydy minkään kokoiselle! Ne on niin omituisen mallisia! Mulla on iso p*rse, joten kaikki vaatteet on vyötäröltä liian isoja ja roikkuu rumasti ja eteen mahan kohdalle tulee kamala pussi, kun köyttää vyöllä kiinni ja tää sama ongelma on ollu joka koossa, koosta 36 nykyiseen 38-40, joskus jopa 42 ja itseasiassa mitä isompi koko, sitä isommaksi toi ongela tulee, eli 42 housut on ihan ok reisistä ja pepusta, mutta kun ne _levenee_ lantiolta ylöspäin! Eihän kukaan voi olla sen mallinen:?? :o Kyllä mä tiedän, että omena vartalo on tiimalasivartaloa yleisempi, mutta toi menee jo älyttömyyksiin, että oletus on, että vyötärön ympärys on _isompi_ kun lantion ympärys! JOten ei auta kun tunkea se perse 38 housuihin ja käyttää puntillisia mummo-pikkareita, ettei pikkuhgousujen rajat näy takapuolessa...
Mulla täysin sama ongelma. Minkä ikänen olet? mä vm 75 ja kaverin kanssa on mietitty et nykyajan (varsinkin) teini-ikäset on menettäny vanhan kunnon vyötärön ja siks vaatteet on tasapaksuja. Onneksi osan pystyy näppärä ite korjaamaan.

No samaa ikäluokkaa ollaan, mä olen -74.
Juu, muotolaskoksia vaan värkkäämään joka vaatteeseen...mut on se silti ärsyttävää, ettei saa kaupasta sopivia! Ja farkkuihin on hankala värkätä niitä laskoksia!
espritin Classic farkut oli tosi hyvät ja ne *keleet lakkas tekemästä niitä! Nyt olen sit ollu 5 vuotta ilman farkkuja :headwall: KappAhallista ostin D-mitoitetut vähän aikaa sitten ja ne sopii jotenkin, mutta putoamaan nekin tuppaa :/ . Ne saa sentään köytettyä vyöllä päälle niin, ettei ne oo ihan pellehousujen näköiset!
Tässä kun oli tämä lantiohousujen aika ei ongelma ollut niin paha mut nyt alkaa olla taas noita "kainalofarkkuja" niin joha saa taas ihmetellä..

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:

Ihan kun mun kirjoittamaa tekstiä. :o
Kaverini puhui juuri (kokoa 32-34) että kuinka hän on 3 vuotta pysynyt samassa painossa jne mutta nykyään hän joutuu ostamaan koon 38 farkkuja ja toppejakin seppälästä kun ei meinaa mahtua.. :/
Siis mikä näihin vaatefirmoihin on tullut..?!?

Joka vaateketjulla on ihan oma mitoitus! Mun mielestä Seppälän (ja Elloksen) vaateet on isoja (Seppälässä en oo ikinä sovittanu yli 40 KappAhllissa jopa 46!), mut KappAhalissa taas on tosi pieniä! Mulla on KappAhallista ostettu paita kokoa 46 :o !! Ja vaikka mulla on isot rinnat ja hartiat, niin jotain rajaa...en mä sentään suosiolla tunnusta yli 40-42 olevani!
Viimeksi ostin melkein sopivat housut KappAhallista ja ne oli kokoa 40, siis viellä tosi vaihtelevaa toi koko! Ei voi yhtään luottaa lappuihin vaan aina on sovitettava.

voi ei!
tuo Nicole oli ennen mun mielestä tosi nätti, ja juuri sopiva :) nyt on ihan järkyttävä :( mutta eikös hänellä ollut jotain päihde/huumeongelmaa ja ollut vieroituksessa tms? kenties siellä mennyt tuohon kuntoon :( Toivottavasti palaa entiselleen kauniiksi naiselliseksi itsekseen :)

mimmali. Itse oon 171cm ja painan 75kg. koko on 38-42.
En oo lihava,mutta laihtua haluaisin vielä ainakin 15kiloa. Joku 60kiloa olis kiva. Mutta nyt ensin opettelen hyväksymään itseni tälläisenä,koska oikeastaan oon nyt jo mukvan näköinen ja jos tässä laihtuu niin sitten laihtuu.

Mutta siis mää kanssa kyllä välillä haaveilen että saisin olla tikkukasa. Ehkä jäänyt kun on ollut ennen lihava,niin haluis etä ihmiset kauhistelun sun laihuutta tai jotain.

Tiedän kyllä ettei se oo mieheistä hienoa. Miehet tykkää normivartaloista. Muotoja pitää olla. Onhn niitäkin ketkä tykkää pikuuisista. ja niitä ketä isoista.

Mulla taas sellainen ongelma että jos on hyvät pepusta ja reisitä,on mahasta tiukat.
On vyötärö mutta se onkin vähän ylempänä kuin mistä housut menee kiinni. en lantiohousuista tykkää ,mutta kyllä ne navan alla pitää loppua

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mimmali. Itse oon 171cm ja painan 75kg. koko on 38-42.
En oo lihava,mutta laihtua haluaisin vielä ainakin 15kiloa. Joku 60kiloa olis kiva. Mutta nyt ensin opettelen hyväksymään itseni tälläisenä,koska oikeastaan oon nyt jo mukvan näköinen ja jos tässä laihtuu niin sitten laihtuu.

Mutta siis mää kanssa kyllä välillä haaveilen että saisin olla tikkukasa. Ehkä jäänyt kun on ollut ennen lihava,niin haluis etä ihmiset kauhistelun sun laihuutta tai jotain.

Tiedän kyllä ettei se oo mieheistä hienoa. Miehet tykkää normivartaloista. Muotoja pitää olla. Onhn niitäkin ketkä tykkää pikuuisista. ja niitä ketä isoista.

Me ollaan aika samankokosia..vähän ehkä olen sua pönäkämpi.. :whistle:
Joo toi 65 olis ihana paino mutta vähän luulen että en tästä elopainosta tohon pääse sitten millään..

sanotaan usein, että he ovat homoiluun taipuvaisia. Onhan myös niitä, jotka syöttävät naisensa ihanteensa mukaisesti äärilihaviksi. Miehen mukaan ei tässä maailmassa kannata elää. Minä ainakin olen rohkeasti ihan itseni, syön hyvin ja liikun mieleni mukaan. Jos mies ei kestä sellaista, menkööt pois. Ilo ja onni on ollut löytää mukava mies, joka rakasti luuviulua ja rakastaa edelleen nyt hieman tukevampaa, vanhempaa NAISTA.

Mä olen ollut tommoinen luukasa. ja se oli ihan hirveetä. Mikään ei sopinu päälle, kaikki roikku ja luut törrötti, ei todellakaan mitenkään tipahkaan verran seksikästä. Olin 169 cm ja painoin 45 kg. Nyt oon jo ollut useamman vuoden kakskyt kiloa painavamp. Paino tuli pikkuhiljaa ja nykyään on tissit ja persus ja mä näytän oikeen mehevältä!
Vielä kun oon raskaana ja rinnat on turpeemmat ja naama hehkuu, niin ei voi muuta sanoa että oon aika hot. ;)
Liikasana ei oo kiva olla, aina joku huomauttelee ja epäilee terveydentilaa ja voivottelee. ja ei oikeesti näytä yhtään hyvältä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
sanotaan usein, että he ovat homoiluun taipuvaisia. Onhan myös niitä, jotka syöttävät naisensa ihanteensa mukaisesti äärilihaviksi. Miehen mukaan ei tässä maailmassa kannata elää. Minä ainakin olen rohkeasti ihan itseni, syön hyvin ja liikun mieleni mukaan. Jos mies ei kestä sellaista, menkööt pois. Ilo ja onni on ollut löytää mukava mies, joka rakasti luuviulua ja rakastaa edelleen nyt hieman tukevampaa, vanhempaa NAISTA.

Toivottavasti kellekään ei nyt jäänyt semmonen olo että mieheni ei hyväksy minua tällaisena..Kyllä hyväksyy ja pitää kuulemma ulkomuodostani.. :)
Mutta se ei oikein riitä..olisi kiva jos minäkin pitäisin itsestäni.

joo eihän sen painon pitäis rakkauteen vaikuttaa. oman pään sisällä se kamppailu yleensä on.
Meillä mie son aina pitänyt mua ihanana vaikka oon sitten ollut 60kiloinen tai 90 kiloinen.
Oonkin aatellut kuinka hienoa olis nähdä itsensä miehen silmin. olisin varmaan upea :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
Eihän me, mutta minkäs teet :( Mä varmaan oikeesti näytän suurinpiirtein tuolta, paitsi ettei ole edes tollasia rintoja.
Kaikki ei katos voi sille mitään, syön ja juon normaalisti ja terveellisesti, en ole himolikkuja ja menkat/hormonitoiminta on ihan normaalia. Raskaaksi tulen helposti ja kiloja saan noin 10 raskauden aikana. Kuukausi synnytyksestä näytän tollaselta, paitsi povi on kyllä sillon muhkeempi!

Kaikki ei valitse osaansa, ja jos laittaisin kuvan jostain helvetin ylipainoisesta läskistä, hän ei saisi rumuudestaan kommentteja vaan minä saisin päälleni ryöpyn: "Jokaisella on oikeus näyttää omanlaiseltaan, lihavuus voi olla kaunista ja plaaplaa"

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
Eihän me, mutta minkäs teet :( Mä varmaan oikeesti näytän suurinpiirtein tuolta, paitsi ettei ole edes tollasia rintoja.
Kaikki ei katos voi sille mitään, syön ja juon normaalisti ja terveellisesti, en ole himolikkuja ja menkat/hormonitoiminta on ihan normaalia. Raskaaksi tulen helposti ja kiloja saan noin 10 raskauden aikana. Kuukausi synnytyksestä näytän tollaselta, paitsi povi on kyllä sillon muhkeempi!

Kaikki ei valitse osaansa, ja jos laittaisin kuvan jostain helvetin ylipainoisesta läskistä, hän ei saisi rumuudestaan kommentteja vaan minä saisin päälleni ryöpyn: "Jokaisella on oikeus näyttää omanlaiseltaan, lihavuus voi olla kaunista ja plaaplaa"

no tarkotinkin ettei tahallaan tommosta itestään kukaan tekis , eri asia jos joku on luonnostaan... se on ihan ymmärrettävää, jos ei liho nii minkäs teet ... :attn:

Minä painoin eräässä vaiheessa 42 kg ja pituutta 160cm. Tämä tosin oli eräänlaisen tilan aiheuttama väliaikainen muutos, mutta täytyy sanoa, että kyllä se masensi itseä, kun kaikki vaatteet roikkuivat päällä ja jokaikinen joka näki oli kauhistunut kun näytin niin riutuneelta.
Nyt on taasen pyöreyttä kyllä ihan normaalisti, röllykkämaha ois kiva saada pois, kun kaikki läski tuntuu keräytyneen siihen, joten vaikka nytkin oisin alipainoinen painoindeksi mukaan, haluaisin vielä 5kg laihtua.
:/

Kuvitelkaa tilanne, että olette ( itsenne mielestä ) normaalipainoinen, sitten sulle monet sanoo, että hyvänen aika, sinun pitää lihoa. Menet peilin eteen ja et kertakaikkiaan ymmärrä, miksi sulle sanotaan niin. Sellaista se on anorektikoilla, heillä on se minäkuva niin vääristynyt. Tuota laihuutta näkevät vain ulkopuoliset.