Voi herra isa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oilee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja KOKO m/l:
Sitä paitsi Mimmali kun sanot et löytää vaatteita ja ne näyttää hyviltä niin onko tuo riippuva rätti Nicolen päällä nyt sit kaunis ja hyvin istuva?? Eipä minusta. HYVIN HARVA (terve) mies pitää tollasta kauniina!

Ok.
No ei se hyvin istuva ole mutta mahtuupa sentään päälle. :/
Vaate mahtuu päälle ja näyttää hyvälta kun on oikean kokonen. Vaik sit joutuis ostamaan kokoa "teltta". Jos ei kiristä ja paljasta vaan sopivasti peittää kropan virheet niin vaate näyttää hyvältä! Näin sanoo jokainen tyylikouluttajakin. Ei ole kiloista kiinni. Rohkeutta vaan sinulle toteuttaa vaatehaaveet äläkä kadehdi sairasta ihmistä.

Sitä paitsi Mimmali kun sanot et löytää vaatteita ja ne näyttää hyviltä niin onko tuo riippuva rätti Nicolen päällä nyt sit kaunis ja hyvin istuva?? Eipä minusta. HYVIN HARVA (terve) mies pitää tollasta kauniina!

Ok.
Vaate mahtuu päälle ja näyttää hyvälta kun on oikean kokonen. Vaik sit joutuis ostamaan kokoa "teltta". Jos ei kiristä ja paljasta vaan sopivasti peittää kropan virheet niin vaate näyttää hyvältä! Näin sanoo jokainen tyylikouluttajakin. Ei ole kiloista kiinni. Rohkeutta vaan sinulle toteuttaa vaatehaaveet äläkä kadehdi sairasta ihmistä.

Minulle vaan on tuo jotenkin iskostunut päähän kun olen 171cm pitkä ja olen valmiiksi aika suuria luita omaava niin sitten kun siihen laittaa vaikka edes muutaman lisäkilon päälle niin näytän kaamealta. :ashamed:

Mutta kiitos rohkaisusta ja koitan nyt tätä laihdutusta/kiinteytystä jospa sais vaikka sen 5kg pois. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Joopa joo. Kyllähän m/l kokoa löytyy vaikka kuinka paljon!! Koitapa kattella vaatteita mun kokoiselle, niin ei tuu muuta kuin vitutus päälle

No kyllä niitä löytyy mutta aina puskee jostain makkara ulos vaikka olis koon tai pari isompi paita mitä oikeesti itte on. :/

Ja kun mulla on tommonen J.Lopez perse että ei meinaa ikinä pöksyihin mahtua.

Ok.

Minulle vaan on tuo jotenkin iskostunut päähän kun olen 171cm pitkä ja olen valmiiksi aika suuria luita omaava niin sitten kun siihen laittaa vaikka edes muutaman lisäkilon päälle niin näytän kaamealta. :ashamed:

Mutta kiitos rohkaisusta ja koitan nyt tätä laihdutusta/kiinteytystä jospa sais vaikka sen 5kg pois. :)
Itse olen myös ton mittanen ja painoa raskauksien jälkeen n 64 kg,mielestäni normaalisti. Vyötaröllä keikkuu reppu mutta ajattelen sen sulatusta joskus myöhemmin... Vanhoista vaatteista (kokoa 38) ei kaikki enää päälle mene mut en anna asian vaivata. Hyvää jatkoa!:)

Mimmali, mikä sun painos on nyt?

En kehtaapi sanoa kun tuli masennuksen jälkeen vuosi sitten 10kg lisää. :ashamed:

Mutta tuskin oot samoissa mitoissa kuin mä. Mun pitäis laihtua ainakin 30kg niin olisin mun normaalipainon ylärajoilla.

Moni vinkuu, että on liikaa kiloja ja pitää laihduttaa. Monesti voi kuitenkin olla niin, että pitää kiinteyttää kroppaa eikä se ole sama asia kuin laihduttaa. Lihas kun painaa enemmän kuin läski

Mimmali hei, miehet pitää rinnoista! Ei tollasella luutikulla _voi_ olla rintoja! Ja kyllä aika moni pitää takamuksestakin! Kato vanhoja Marilynin kuvia ja kysy melkein keltä vaan mieheltä, nii se on seksikäs ja nyky mittapuun mukaanhan se on lihava!

Alkuperäinen kirjoittaja tilitantti:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:

En tiä miks mutta mä haluaisin olla tommonen tikku. :ashamed:

mutta toihan on helvatan rumaa :( ja hengenvaarallista.

Mä oon aina miettiny sen niin että miehet pitää sitä seksikkäänä ja että löytyis helposti vaatteita. :/

juu ei pienelle löydy helposti vaatteita mitkä vielä näyttääki hyvälle!!!!!!
Siis en ole ihan NOIN laiha mutta... pieni kokoinen kylläkin... ja vaatteita on tosi vaikee löytää,mitkäolisi kerrasta sopivia!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mimmali hei, miehet pitää rinnoista! Ei tollasella luutikulla _voi_ olla rintoja! Ja kyllä aika moni pitää takamuksestakin! Kato vanhoja Marilynin kuvia ja kysy melkein keltä vaan mieheltä, nii se on seksikäs ja nyky mittapuun mukaanhan se on lihava!

:)
Mulla on eriparirinnat mutta tommonen ka. mun rinnoille on varmaan semmonen 80c ja voisin niistä kyllä luovuttaa jollekin vaikka muutaman kupillisen verran. :D

Kiitos nyt kun koitatte jaksaa kääntää mun päätä mutta tosiasiassa itse sen vain voin kääntää..

Sellainen mies joka pitää tuota seksynä, on päästään vialla. Eikä ole terve mieli silläkään joka itsensä tahallaan tuohon kuntoon laihduttaa.

Mimmali sanot olevasi, M-L kokoa. Nehän on aivan normaalikokoja ja sen kokoinen nainen näyttää NAISELTA ja seksikkäältä.

Ai. :o
Tämä on minulle uutta tietoa..siis jos oman ukon infoa ei oteta huomioon.
Mun mies ei pidä tosta ja sano et ei ole kiva tuntea luita ;)
se on :x

Alkuperäinen kirjoittaja tilitantti:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:

En tiä miks mutta mä haluaisin olla tommonen tikku. :ashamed:

mutta toihan on helvatan rumaa :( ja hengenvaarallista.

Mä oon aina miettiny sen niin että miehet pitää sitä seksikkäänä ja että löytyis helposti vaatteita. :/

En nyt tiedä löytyykö niinkään helposti vaatteita,kun kaikki vaatteet roikkuu jostakin päin.. :/

Sopivia vatteita ei löydy minkään kokoiselle! Ne on niin omituisen mallisia! Mulla on iso p*rse, joten kaikki vaatteet on vyötäröltä liian isoja ja roikkuu rumasti ja eteen mahan kohdalle tulee kamala pussi, kun köyttää vyöllä kiinni ja tää sama ongelma on ollu joka koossa, koosta 36 nykyiseen 38-40, joskus jopa 42 ja itseasiassa mitä isompi koko, sitä isommaksi toi ongela tulee, eli 42 housut on ihan ok reisistä ja pepusta, mutta kun ne _levenee_ lantiolta ylöspäin! Eihän kukaan voi olla sen mallinen:?? :o Kyllä mä tiedän, että omena vartalo on tiimalasivartaloa yleisempi, mutta toi menee jo älyttömyyksiin, että oletus on, että vyötärön ympärys on _isompi_ kun lantion ympärys! JOten ei auta kun tunkea se perse 38 housuihin ja käyttää puntillisia mummo-pikkareita, ettei pikkuhgousujen rajat näy takapuolessa...

Sopivia vatteita ei löydy minkään kokoiselle! Ne on niin omituisen mallisia! Mulla on iso p*rse, joten kaikki vaatteet on vyötäröltä liian isoja ja roikkuu rumasti ja eteen mahan kohdalle tulee kamala pussi, kun köyttää vyöllä kiinni ja tää sama ongelma on ollu joka koossa, koosta 36 nykyiseen 38-40, joskus jopa 42 ja itseasiassa mitä isompi koko, sitä isommaksi toi ongela tulee, eli 42 housut on ihan ok reisistä ja pepusta, mutta kun ne _levenee_ lantiolta ylöspäin! Eihän kukaan voi olla sen mallinen:?? :o Kyllä mä tiedän, että omena vartalo on tiimalasivartaloa yleisempi, mutta toi menee jo älyttömyyksiin, että oletus on, että vyötärön ympärys on _isompi_ kun lantion ympärys! JOten ei auta kun tunkea se perse 38 housuihin ja käyttää puntillisia mummo-pikkareita, ettei pikkuhgousujen rajat näy takapuolessa...
Mulla täysin sama ongelma. Minkä ikänen olet? mä vm 75 ja kaverin kanssa on mietitty et nykyajan (varsinkin) teini-ikäset on menettäny vanhan kunnon vyötärön ja siks vaatteet on tasapaksuja. Onneksi osan pystyy näppärä ite korjaamaan.

Ihan kun mun kirjoittamaa tekstiä. :o
Kaverini puhui juuri (kokoa 32-34) että kuinka hän on 3 vuotta pysynyt samassa painossa jne mutta nykyään hän joutuu ostamaan koon 38 farkkuja ja toppejakin seppälästä kun ei meinaa mahtua.. :/
Siis mikä näihin vaatefirmoihin on tullut..?!?