O
oilee
Vieras
Mika naky.... http://participacion.abc.es/eljardindelasdelicias/foto/2007/05/31/nicole-richie-al-margen-lo-bello
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:On tainnut laihis mennä "hieman" överiks?!=(
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
En tiä miks mutta mä haluaisin olla tommonen tikku. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tilitantti:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
mutta toihan on helvatan rumaaja hengenvaarallista.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja tilitantti:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
Mä oon aina miettiny sen niin että miehet pitää sitä seksikkäänä ja että löytyis helposti vaatteita. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja tilitantti:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
Mä oon aina miettiny sen niin että miehet pitää sitä seksikkäänä ja että löytyis helposti vaatteita. :/
Sano nyt päätön ratsumies tolle, ettei todellakaan ole seksikästä!!
Kyllä minäkin näen millon nainen on seksikäs ja millon ei, ja toi kyllä on kaukana siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:mä olen ollut joskus tuollainen luukasa... mulla on valokuvakin siitä ällöttää kattoo sitä kuvaa... en itse sitä aiheuttanut vaan oli sen verran raju oksennustauti että makasin osastolla viikon enkä niitä kiloja saanut takaisin kun vasta raskaaksi tulin....
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja nikitön:mä olen ollut joskus tuollainen luukasa... mulla on valokuvakin siitä ällöttää kattoo sitä kuvaa... en itse sitä aiheuttanut vaan oli sen verran raju oksennustauti että makasin osastolla viikon enkä niitä kiloja saanut takaisin kun vasta raskaaksi tulin....
Tunsitko ittees yhtään viehättävämmäks kun olit ihan tikku?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja tilitantti:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kamala luupussi , älkää vaan tommosia itestänne.... :attn:
Sano nyt päätön ratsumies tolle, ettei todellakaan ole seksikästä!!
Kyllä minäkin näen millon nainen on seksikäs ja millon ei, ja toi kyllä on kaukana siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Sellainen mies joka pitää tuota seksynä, on päästään vialla. Eikä ole terve mieli silläkään joka itsensä tahallaan tuohon kuntoon laihduttaa.
Mimmali sanot olevasi, M-L kokoa. Nehän on aivan normaalikokoja ja sen kokoinen nainen näyttää NAISELTA ja seksikkäältä.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Sellainen mies joka pitää tuota seksynä, on päästään vialla. Eikä ole terve mieli silläkään joka itsensä tahallaan tuohon kuntoon laihduttaa.
Mimmali sanot olevasi, M-L kokoa. Nehän on aivan normaalikokoja ja sen kokoinen nainen näyttää NAISELTA ja seksikkäältä.
Ai.![]()
Tämä on minulle uutta tietoa..siis jos oman ukon infoa ei oteta huomioon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Sellainen mies joka pitää tuota seksynä, on päästään vialla. Eikä ole terve mieli silläkään joka itsensä tahallaan tuohon kuntoon laihduttaa.
Ai.![]()
Tämä on minulle uutta tietoa..siis jos oman ukon infoa ei oteta huomioon.
taidat olla hyvin epävarma itsestäsi ja omasta ulkonäöstäsi? mun mielestä ihminen joka pitää noin laihaa ihmistä hyvännäköisenä, kärsii jostain mielentarveysongelmista. toi kun ei todellakaan ole mitään kaunista katsottavaa! mä oon 100% varma, että jos sä oisit ton kokoinen etkä sellianen kuin nyt, ihmiset kauhistelis sun ulkonäköä! nyt varmasti 98 sadasta pitää sua hyväkroppaisena, jos olisit anorektikon kokoinen, ne 2 sadasta tykkäis sun kropasta. eli pidä järki päässä! jos häpeät omaa kroppaa niin ainahan sitä voi kiinteyttää, mutta tuollainen sairaalloien laihdutus ei ole tervettä.
Alkuperäinen kirjoittaja KOKO m/l:Sitä paitsi Mimmali kun sanot et löytää vaatteita ja ne näyttää hyviltä niin onko tuo riippuva rätti Nicolen päällä nyt sit kaunis ja hyvin istuva?? Eipä minusta. HYVIN HARVA (terve) mies pitää tollasta kauniina!