Voi hemmetti!!

Mies unohti ottaa aamulla 6vuotiaan korokkeen ja 2vuotiaan istuimen pois autosta ennen ku lähti.

Mun on tänään pakko päästä pankkii ja mies tulee vasta illalla...

Nytkö tää 13 päivän epäonni jo alko..

Mitä hittoo mä nyt teen?! mulla ei oo nyt kotona ku toi 1v:n kaukalo..

voi prkl :headwall: :headwall:
 
no vaikka
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Mies unohti ottaa aamulla 6vuotiaan korokkeen ja 2vuotiaan istuimen pois autosta ennen ku lähti.

Mun on tänään pakko päästä pankkii ja mies tulee vasta illalla...

Nytkö tää 13 päivän epäonni jo alko..

Mitä hittoo mä nyt teen?! mulla ei oo nyt kotona ku toi 1v:n kaukalo..

voi prkl :headwall: :headwall:
mee dösällä
 
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikka:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Mies unohti ottaa aamulla 6vuotiaan korokkeen ja 2vuotiaan istuimen pois autosta ennen ku lähti.

Mun on tänään pakko päästä pankkii ja mies tulee vasta illalla...

Nytkö tää 13 päivän epäonni jo alko..

Mitä hittoo mä nyt teen?! mulla ei oo nyt kotona ku toi 1v:n kaukalo..

voi prkl :headwall: :headwall:
mee dösällä
voisin mennäkki jos täällä nyt kulkis semmonen useammin ku kaks kertaa päivässä
 
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
6v:n nyt vois hätätapaukses laittaa ilman koroketta,2v:sta en sitten tiiä...mut entä bussi,mikset vois sitä käyttää?
just vastasin tonne että meillä menee aamulla kaks bussia keskustaan, toinen 7.00 ja toinen 8.00 ja takas pääsee 16.00 tai 17.00
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Kivaa olla jälkiviisas mutta jos teillä on 2 autoa niin miksette ole hankkineet kaksia turvaistuimia?
no kun meillä ei ole kahta autoa, piti mennä tuolla kaverin autolla joka on tossa meijän pihassa , kun ostivat uuden ja tuo toinen odottaa myyntiä.
 
Voi ei
6-vuotias tosiaan voi satunnaisesti matkustaa pelkästään turvavöissä, mutta 2-vuotias on ongelma. Alle 3-vuotiasta ei lain mukaan saa kuljettaa ilman turvalaitetta.

Onko teillä naapureita, joilta voisi edes sellaista koroketta kysyä lainaksi tuolle 2-vuotiaalle?
 
a
Ja jatkoksi. Mä kyllä saattaisin laittaa 2 ja 6 vuotiaat ihan penkille istumaan ja turvavöistä vaan alavyön mahan ympäri. Olettaen että 2-vuotiaskin on sellainen joka pysyy penkillä istumassa eikä ala häslätä ja jos matka ei ole kovin pitkä. Siitäkin huolimatta että näin ei saa täällä missään tapauksessa sanoa mutta hätätapaus on hätätapaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:
6-vuotias tosiaan voi satunnaisesti matkustaa pelkästään turvavöissä, mutta 2-vuotias on ongelma. Alle 3-vuotiasta ei lain mukaan saa kuljettaa ilman turvalaitetta.

Onko teillä naapureita, joilta voisi edes sellaista koroketta kysyä lainaksi tuolle 2-vuotiaalle?
naapuritaloissa kellään ei oo lapsia.. ( ovat vanhuksia melkein kaikki )

matkaa olis 11km..
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Uskaltaiskohan ajaa tonne mutsille asti (n. 17km ) jättää lapset sinne ja käydä pankissa ja mennä mutsille odottelemaan että mies tulis kotii ni pääsisivät takasin ainaki istuimissa
Uskaltaa kyllä! Laitat vöihin ipanat ja ajat menemään.
 

Yhteistyössä