Voi hemmetti (röökinhaju asunnossa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Alivuokrasin asuntoni kalustettuna kahdeksi kuukaudeksi. Hyvästä asunnosta en halunnut luopua eikä ollut varaa pitää kahta vuokra-asuntoa samaan aikaan... No, tämä alivuokralainen on sitten röökannut täällä SISÄLLÄ, vaikka parvekekin löytyy!! Koko päivän ollut parvekkeen ovi ja ikkuna auki, haisee ihan hiton pahalta vieläkin.

Kysymys siis kuuluu, miten kauan kestää saada tupakan haju asunnosta? Vai lähteekö se esim. kalusteista (sohvat jne) ollenkaan? Onko tällaisen syyn takia ok olla palauttamatta osaa takuuvuokrasta? Sovittu oli luonnollisesti, että sisällä ei polteta. Muuten asunto ja kaikki kalusteet on hyvässä kunnossa ko. henkilön jäljiltä.
 

Yhteistyössä