Voi hemmetti nyt se kamala kipu tulee taas!! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Vatsassa pistää ja viiltää, tosi kovasti, vatsaa ja alaselkää kouristaa. Kohtu kramppaa vissiin taas ihan huolella.

Hemmetti mä jo pelkään tätä kipua, tää kun yleensä menee pahaksi, jonku hassun kerran on menny helpolla ohi. Viimeks olin joulukuussa naikkarilla osastolla yön tän takia..

Voi vitjat sentäs.. onneks ehin saada tytön unille.. nyt ei auta ku kärvistellä..

Täytyy yrittää nyt ainaki nukkuun mennä ihan just ku ei yhtään tiiä et kuin täs käy.. Harmittaa niin hemmetisti, tulis äkkiä se leikkausaika, ei jaksais enää pelätä näitä kipuja..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Täytyy yrittää nyt ainaki nukkuun mennä ihan just ku ei yhtään tiiä et kuin täs käy.. Harmittaa niin hemmetisti, tulis äkkiä se leikkausaika, ei jaksais enää pelätä näitä kipuja..

Ihan mielenkiinnosta, mihin kohtaan Sua sattuu? Munasarjoihin vaiko kohtuun? Mietin täs vaan, kun ittelläni tänään oli taas kerran kauheet kivut, oon pitänyt niitä oviskipuina, ja todennäkösesti niitä onki (kohtu multa on jo poistettu) et voisko olla endoo, kun kivut on todella karseet, tulee kerran kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti68:

Ihan mielenkiinnosta, mihin kohtaan Sua sattuu? Munasarjoihin vaiko kohtuun? Mietin täs vaan, kun ittelläni tänään oli taas kerran kauheet kivut, oon pitänyt niitä oviskipuina, ja todennäkösesti niitä onki (kohtu multa on jo poistettu) et voisko olla endoo, kun kivut on todella karseet, tulee kerran kuussa.

Mulla sattuu nyt ihan koko vatsan alueella mutta mulla endoki on vissii taas levinny ympäriinsä. Eli sattuu kyljestä kylkeen, rintalastasta ihan alavatsaan.

Oviskipuja mulla on kans ja muitaki kipuja munasarjojen alueella pitkin kuukautta. Sitä on niin hankala sanoo että mistä johtuu, laparoskopia ku on ainut tapa varmistaa.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti68:

Mulla sattuu nyt ihan koko vatsan alueella mutta mulla endoki on vissii taas levinny ympäriinsä. Eli sattuu kyljestä kylkeen, rintalastasta ihan alavatsaan.

Oviskipuja mulla on kans ja muitaki kipuja munasarjojen alueella pitkin kuukautta. Sitä on niin hankala sanoo että mistä johtuu, laparoskopia ku on ainut tapa varmistaa.. :/

Kyl nää sit vissiin on ihan tavis oviskipuja, noi Sun kivut kuulostaa todella kivuliailta, mut kiitti kun jaksoit vastata.

Yhteistyössä