Voi hemmetti! Mä tein sen taas! :(

  • Viestiketjun aloittaja tuhlaajavaimo
  • Ensimmäinen viesti
tuhlaajavaimo
Tänään tuli tili. Ja meni. Ei laskuihin. Vaan kauppoihin! :( Shoppailin koko 1250€ tilin! Tasan 23€ jäi. :( Olis pitänyt maksaa omat laskut ja puolet vuokrasta. Mies joutuu TAAS maksamaan kaiken! En edes uskalla kertoa miehelle. :(
Menen iltavuoroon ennenkuin mies tulee töistä.

Lapsi kohta hukkuu leluihin ja vaatteisiin. Niitä vaatteita on 3 vuodeksi eteenpäin.

Miksen mä koskaan opi?! :(
 
"Vieras"
Tälläsiä hienosto rouvia on helsingissä paljon.
Rahaa on käytettävissä runsaasti.

Shoppailevat, shoppailevat kunnes iskee paniikki.
Tavaroita lähdetään palauttamaan takaisin kauppaan.

Sama kuvio toistuu uudelleen.

Pahimmillaan rouva käy niillä vaatteilla yksillä kutsuilla ja palauttaa mukamas koskemattomana takaisin.
 
"minä vaan"
Minulla meni suunnilleen sama rahamäärä tänään... Mutta minä käytin ne laskuihin ja tilillekin jäi vielä samanmoinen summa loppukuuksi. Sinuna hakisin kyllä apua tuohon tuhlailuun. Ja heti ensimmäisenä veisin kaikki ostokset takaisin kauppaan.
 
[QUOTE="vieras";27542179]Et, koska maksoit ne laskut ensin.

Sehän se on että ensin hoidetaan pakolliset ja sen jälkeen vasta hummataan, jos jää millä hummata.[/QUOTE]

En minä kyllä ruokaa, bensaa ja lahjojakaan laske varsinaiseksi hummaamiseksi.
Mutta tajuan kyllä pointtisi.
:)
 
"Sirkkeli"
Jos tosiaan haluat ajatella miestäsikin, niin olisit tosi reilu kun palauttaisit tavarat mitä oet hankkinut. Sen jälkeen hoidat mieles kuntoon(mistä ikinä nyt johtuukin tuo yli varojen eläminen), ja hankit jotain järkevää tekemistä/harrastusta elämääsi.
 
tuhlaajavaimo
Tää tuntuu olevan sellainen on-off-ongelma. Helpottaa silloin kun ei ole rahaa (en kuitenkaan osta velaksi), mutta heti kun rahaa on, tuhlaan kaiken. Monta kertaa olen luvannut miehelle että muutun - ja olenkin muuttunut, mutta sitten taas homma karkaa käsistä. :( Tänään lähdin ihan vaan joululahjaostoksille enkä tajunnut yhtään paljonko sitä rahaa oikeasti meni. Vasta kotona huomasin kun piti laskuja maksaa. Saako noi tavarat palautettua ihan kuitin kanssa? Niin ettei mies saa tietää? En kyllä raaski kaikkia palauttaa! Noi lelut ja tytön vaatteet on niin ihania! :) Ja ostin joululahjoja!
 
tuhlaajavaimo
En usko että on mania. Eihän silloin edes tajua ongelmaa, mun käsittääkseni. Masennuskaan tuskin on, mutta täytyy myöntää että jotain piristystä kaipaan koko ajan tähän ankeaan arkeen
 
"mievaan"
Mä ite joskus tein samaa, kun olin lasten kanssa kotona. Ostelin netistä ja kaupoista lastenvaatteita, ja sitten huomasin että suurimmassaosassa oli laput kiinni/vaatteet menneet jo pieneksi. En ymmärrä miten kth:lla minulla oli edes varaa :O
 
lucifer
mä päden kans, maksoin just laskuja ja ei ollu edes tilipäivä ja shoppailin lahjoja netistä lisäksi... nih.
ja silti ei tarvi miehen pussille mennä... kasseilla ajattelin käydä:D
 

Yhteistyössä