H
Huonomuistinen
Vieras
Mitäs mä nyt teen tuon liuskan kanssa? Otanko tänään pillerin aivan normaalisti ja jatkan liuskaa eteenpäin? Ja huolehdin lisäehkäisystä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota pakkausseloste käteesi ja lue se. Siellä kerrotaan mitä tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota pakkausseloste käteesi ja lue se. Siellä kerrotaan mitä tehdä.
Käsketään kysymään neuvoa lääkäriltä. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota pakkausseloste käteesi ja lue se. Siellä kerrotaan mitä tehdä.
Onko tämä lääkäri?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota pakkausseloste käteesi ja lue se. Siellä kerrotaan mitä tehdä.
Onko tämä lääkäri?
Oletko tyhmä? Mä kysyin täältä, neuvottiin katsomaan ohjeista, mä katsoin ohjeita ja kerroin tänne mitä siellä luki. Äly hoi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota pakkausseloste käteesi ja lue se. Siellä kerrotaan mitä tehdä.
Onko tämä lääkäri?
Oletko tyhmä? Mä kysyin täältä, neuvottiin katsomaan ohjeista, mä katsoin ohjeita ja kerroin tänne mitä siellä luki. Äly hoi.
Miksi sitten hakkaat päätäsi seinään kun luit ohjeen? Soita lääkärille!
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Minä jatkaisin liuskan kokonaan loppuun, mut en vetelis paljaalla 7 päivään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Minä jatkaisin liuskan kokonaan loppuun, mut en vetelis paljaalla 7 päivään.
Meneeköhän hormonit kuinka sekaisin tästä? Ehkäisyteho nyt ainakin on kärsinyt.