Voi helvetti unohdin kauppaan sen mitä lähdin hakemaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dementoitunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dementoitunut

Vieras
Lähdin vartavasten isoon markettiin ruokkiksella kun oli tarkoitus ostaa kenkiini uudet sisäpohjalliset.

Rupesin siinä sit miettimään heti kauppaan astuttua että tytön kaverilla on synttärit maanantaina että käynpäs lahjan samalla valitsemassa ja mieluinen löytyikin. sitten siirryin siitä lelulosastolta kattelemaan housuja omalle tytölle ja löysin kivat farkut. Sieltä sitten pikkasen evästä lounaaksi hakemaan.
Kuitti piti säilyttää kun kokeilen kotona onko housut tytölle sopivat vai palautanko.

Noh, ensitöikseni parkkihallissa viskasin kuitin kädestä roskiin sellaseen vihreeseen roskapönttöön. Kun pääsin autolle muistin että munhan piti se kuitti säilyttää ni oli mentävä kaivamaan se kuitti sieltä :D Hyi helvetti kun oli ällöttävää, yritin ettei käsi osuis reunoihin, mut kyllähän se hipo reunoja. Onneksi se oli puolilleen täynnä niin ylsin noukkia kuitin. Töihin päästyä muistin että ne pohjalliset jäi kokonaan ettimättä :D

Huomenna taas käytettävä ruokkis isossa marketissa :D

Yritettiinkö tässä nyt jotenkin provosoida kun mainitaan että oieen ruokatunnilla ostellu synttärilahjaa ja housuja ja ja.. Ne pohjallisetkin ku piti ostaa.
Mikä idea aloituksessa oli? Vai oliko tämä vain provo alunperinkin?

[QUOTE="jenni";26917580]Yritettiinkö tässä nyt jotenkin provosoida kun mainitaan että oieen ruokatunnilla ostellu synttärilahjaa ja housuja ja ja.. Ne pohjallisetkin ku piti ostaa.
Mikä idea aloituksessa oli? Vai oliko tämä vain provo alunperinkin?[/QUOTE]

Mitä provoilua on kertoa, mitä on ruokatunnilla tehty?

[QUOTE="jenni";26917580]Yritettiinkö tässä nyt jotenkin provosoida kun mainitaan että oieen ruokatunnilla ostellu synttärilahjaa ja housuja ja ja.. Ne pohjallisetkin ku piti ostaa.
Mikä idea aloituksessa oli? Vai oliko tämä vain provo alunperinkin?[/QUOTE]

Ehkä mä yritän puolustella tietämättäni hajamielisyyttäni sillä selityksellä että ruokkiksella kun kävin niin kiireellä piti käydä, enhän mä muuten noin hajamielinen ole ;)

Tervetuloa kerhoon:) Itselläni käy aika useinkin noin. Olen laittanut väsymyksen ja yövalvomisten piikkiin toistaiseksi..Saa nähdä, jääkö unohtelu päälle sittenkin, kun joskus tulevaisuudessa saa nukkua ja levätä tarpeeksi.

Jatkoa eiliseen hajamielisyyteen: Kävin illalla kampaajalla. Kassalla varailtiin uusi aika ja kun sain muistilapun käteeni niin sanoin kiitos ja näkemiin ja olin lähdössä pois kunnes kampaaja huikkas mulle että "hei maksu vielä"... Tekipä mieli vajota taas maan alle :D

Toivottavasti tänään on vähän parempi päivä ;)

Yhteistyössä