jj
Liikennekäytöstä poistetun auton?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Edelleen, sulla on se 7 päivää aikaa siirtää auto nimiisi ja tehdä siihen vakuutus. Sen ajan sä saat ajaa sillä. Näin sanottiin mun vakuutusyhtiössäni.Alkuperäinen kirjoittaja jj:ILMAN liikennevakuutusta ei saa ajaa päivääkään. Ja jos auto on poistettu liikennekäytöstä niin siinähän sitä vakuutusta ei ole =) ?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Jos sulla on luovarit, että olet sen ostanut juuri, niin kyllä saa ajaa 7 päivää.Alkuperäinen kirjoittaja jj:Jos auto on seisonnassa, siinä ei ole liikennevakuutusta, eli ei saa ajaa.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ja vaiks auto olis seisonnassa ja sulla on luovarit mukana, ni on oikeus ajaa 7 päivää sillä autolla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Trailerilla se vietiin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja jj:Muuten, jos auto ollut seisonnassa, millä uusi omistaja sen on saanut vietyä pois?
Jos siirtokilvet on hakenu, ne on henkilökohtaiset, ja varmasti löytyy AKE:n tietokannasta myös kyseisen henkilön nimi. Kun kattovat mihin autoon on haettu?
Mä olen just ennen joulua ostanut auton ja uuden vuoden aattona myynyt auton.
Minä myin oman seisonnassa olleen auton n. 6kk sitten