voi helvetti mä myin 3kk sitte auton ja

  • Viestiketjun aloittaja hitto
  • Ensimmäinen viesti
hitto
SE edellinen omistaja ei ookkaa pistäny sitä nimiinsä ja mä en nyt löydä mistään sitä hiton kauppakopiota.Mitähän tässä nyt käy.Huomasin vaan ku vakuutuslasku pukkas voi perkele!
 
vieras
Jo ssulla ei ole vanhan mallin luovaria tai näy tilillä tai kuitissa maksua autosta niin aika heikoilla olet :( Kokeile soittaa huomenna vakuutusyhtiöön ja selitä tilanne.
 
haha, mulle kävi sentään kivemmin että poliisit soitti 4päivää auton myymisestä että "ootko omistaja ? ai jaa, koska sun nimilläs oleva auto on nyt 3päivää maannu moottoritien varressa".

Meillä onneks hyvässä tallessa aina noi luovarit ym niin kävin katsastuskonttorilla tekemässä sen ilmotuksen :)

ap osaa kanssa ens kerralla viikon päästä laittaa ake:lle viestiä että onko auto jo siirretty pois nimistä :)
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja manb:
Tämän takia tehdään aina vanhanajan luovari että myyjällä mustaa valkoisella kaupasta.
Sama juttu, mut mä otan ostajan ajokortistakin kopion =)

Miten niin perusteellinen... :whistle: aina kun enemmän rahaa liikkuu :D
 
Aina, ku on myyny auton, kannattaa mennä samantien sen luovutuspaprun (vai mikäsenniminyolikaan) kans vakuutusyhtiöön katkaseen auton vakuutus, josta menee samalla tieto autorekisterikeskukseen, että autolla on uus omistaja. Ikinä ei kannata jättää asiaa vellomaan..
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja manb:
Tämän takia tehdään aina vanhanajan luovari että myyjällä mustaa valkoisella kaupasta.
Tehtiin se mutta sitä ei löydy ei siten mistään sepä se
harmi, varaudu kunnon selitystarpeeseen etenkin jos et itse ollut edes paikalla. Oliko isälläsi valtakirja auton myymiseen vai annoitko mukaan valmiiksi allekirjoitetun kauppakirjan?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kait sää ilmoitit vakuutukseen, että sun vakuutus loppuu?
Soitin ja he sano vaan voi voi.Ja koeta sopia asia katsastuskonttorin kanssa hän ei tiedä mitä nyt
Vika keino on että jos auto kerran ON edelleen sun nimissä niin poistat sen katsastuskonttorilla pois rekisteristä. Mutta siihenkin sä kai tarvitset sen ilmoitusosan?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja manb:
Tämän takia tehdään aina vanhanajan luovari että myyjällä mustaa valkoisella kaupasta.
Tehtiin se mutta sitä ei löydy ei siten mistään sepä se
harmi, varaudu kunnon selitystarpeeseen etenkin jos et itse ollut edes paikalla. Oliko isälläsi valtakirja auton myymiseen vai annoitko mukaan valmiiksi allekirjoitetun kauppakirjan?
valmiiksi allekirjoitettu kappale.Jumankauta kuin vaikeeta se nyt sit onkaa päästä yhestä romusta eroon :(
 
Harvinaisen leväperäisesti hoidettu kauppa, jos ei luovaria löydy mistään eikä erillistä kauppakirjaa ole edes tehty. Vakuutusyhtiöön on aina tehtävä irtisanomisilmoitus itse, kun eivät he siellä saa mitään tietoa että olet myynyt auton ja lisäksi jokainen järkevä ihminen varmistaa AKElta että luovutus on tullut tiedoksi ja sieltä kyllä tulee ilmoituskin asiasta muutaman viikon sisällä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kait sää ilmoitit vakuutukseen, että sun vakuutus loppuu?
Soitin ja he sano vaan voi voi.Ja koeta sopia asia katsastuskonttorin kanssa hän ei tiedä mitä nyt
Vika keino on että jos auto kerran ON edelleen sun nimissä niin poistat sen katsastuskonttorilla pois rekisteristä. Mutta siihenkin sä kai tarvitset sen ilmoitusosan?
No tarvii senkin.Ja vakuutus yhtiöltä tuli nytte sitte lasku jossa peritään vakuutusmaksut ja kaskot 3kk ajalta :(Ja jos ei ois tullu ni tätäkään en ois tienny
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Harvinaisen leväperäisesti hoidettu kauppa, jos ei luovaria löydy mistään eikä erillistä kauppakirjaa ole edes tehty. Vakuutusyhtiöön on aina tehtävä irtisanomisilmoitus itse, kun eivät he siellä saa mitään tietoa että olet myynyt auton ja lisäksi jokainen järkevä ihminen varmistaa AKElta että luovutus on tullut tiedoksi ja sieltä kyllä tulee ilmoituskin asiasta muutaman viikon sisällä.
KAUPPAKIRJA ON TEHTY MUTTA MÄ EN LÖYDÄ SITÄ TAJUUTKO
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Harvinaisen leväperäisesti hoidettu kauppa, jos ei luovaria löydy mistään eikä erillistä kauppakirjaa ole edes tehty. Vakuutusyhtiöön on aina tehtävä irtisanomisilmoitus itse, kun eivät he siellä saa mitään tietoa että olet myynyt auton ja lisäksi jokainen järkevä ihminen varmistaa AKElta että luovutus on tullut tiedoksi ja sieltä kyllä tulee ilmoituskin asiasta muutaman viikon sisällä.
KAUPPAKIRJA ON TEHTY MUTTA MÄ EN LÖYDÄ SITÄ TAJUUTKO
Tajuan ja sitä suuremmalla syyllä ihmettelen. Älä huuda
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Harvinaisen leväperäisesti hoidettu kauppa, jos ei luovaria löydy mistään eikä erillistä kauppakirjaa ole edes tehty. Vakuutusyhtiöön on aina tehtävä irtisanomisilmoitus itse, kun eivät he siellä saa mitään tietoa että olet myynyt auton ja lisäksi jokainen järkevä ihminen varmistaa AKElta että luovutus on tullut tiedoksi ja sieltä kyllä tulee ilmoituskin asiasta muutaman viikon sisällä.
KAUPPAKIRJA ON TEHTY MUTTA MÄ EN LÖYDÄ SITÄ TAJUUTKO
Tajuan ja sitä suuremmalla syyllä ihmettelen. Älä huuda
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Harvinaisen leväperäisesti hoidettu kauppa, jos ei luovaria löydy mistään eikä erillistä kauppakirjaa ole edes tehty. Vakuutusyhtiöön on aina tehtävä irtisanomisilmoitus itse, kun eivät he siellä saa mitään tietoa että olet myynyt auton ja lisäksi jokainen järkevä ihminen varmistaa AKElta että luovutus on tullut tiedoksi ja sieltä kyllä tulee ilmoituskin asiasta muutaman viikon sisällä.
KAUPPAKIRJA ON TEHTY MUTTA MÄ EN LÖYDÄ SITÄ TAJUUTKO
Voivoi, mutta toi ehkä opettaa sulle että tärkeät paperit on suutä pitää TALLESSA.
 

Yhteistyössä